Backup af SIM
Fra : PP

Dato : 07-08-06 18:02

Hej

Jeg vil gerne suge alle mine sendte og modtagende SMS samt telefonbogen over
på computeren.
Al data skal kunne eksporteres til en ren tekst fil.

Den må også meget gerne slette alle SMS, når de er suget over.

Kender I til et sådant program?
Og hvilket stykke lækkert hardware skal man vælge?

Har tidligere haft noget sim læser fra ALDI, men den er virkeligt ikke
lækker.

Vil gerne have et PCMCIA kort der altid bare sidder klar til aflæsning.

PP

Fra : PP

Dato : 07-08-06 18:04

"PP" <pp@pp.pp> wrote in message
> Hej
>
> Jeg vil gerne suge alle mine sendte og modtagende SMS samt telefonbogen
over
> på computeren.

Alternativt, så via USB kabel til mig K750i.

PP

Fra : PP

Dato : 07-08-06 18:07

> Alternativt, så via USB kabel til mig K750i.

Eller endnu bedre - BlueTooth som suger hver gang den er inden for
rækkevidde!

PP

Fra : Lars Raaby

Dato : 07-08-06 20:31

PP skrev:
> [...]
> lækker.
>
> Vil gerne have et PCMCIA kort der altid bare sidder klar til aflæsning.

Da jeg kan se at du har en K750i kan du hente MyPhoneExplore
Den kan lave det du søger og meget mere. Er gratis og på Dansk.
http://www.fjsoft.at/

--
MVH Lars

Fra : PP

Dato : 07-08-06 21:44

> Da jeg kan se at du har en K750i kan du hente MyPhoneExplore
> Den kan lave det du søger og meget mere. Er gratis og på Dansk.
> http://www.fjsoft.at/

Det ser lækkert ud!
Tester det lidt. Andre forslag er stadig meget velkomne. I sær med auto sync
igennem BT! (Ved ikke om MPE kan det endnu)

PP

Fra : PP

Dato : 07-08-06 21:59

"PP" <pp@pp.pp> wrote in message

> Det ser lækkert ud!

ARCK - Fik flyttet mine sendte til arkiv på PC og så kan den ikke se
afsendelsestidpunkt og det er nu tabt for evigt (

PP