svært at oplade mobil
Fra : TP

Dato : 06-08-06 14:45

hej.
det bliver mere og mere svært og oplade min mbil (nokia arbejdsmodellen)

har prøvet med en 3-4 forskellige opladere,men med samme resultat.

har en formodning om det er batteriet der skal udskiftes,men vil bare lige
have det bekræftet herinde hos alle jer kloge hoveder.

hvis det er batteriet,kan man så købe et sådant over nettet og spare lidt
penge,eller skal man i en butik.

hvad er prisen forresten på et batteri til sådan en model?

M.V.H.
Tommy.

Fra : Steen Suder

Dato : 06-08-06 15:41

TP wrote:

> [...]
>
> har en formodning om det er batteriet der skal udskiftes,men vil bare lige
> have det bekræftet herinde hos alle jer kloge hoveder.

Det lyder som en ganske plausibel forklaring.

> hvis det er batteriet,kan man så købe et sådant over nettet og spare lidt
> penge,eller skal man i en butik.

Man kan ofte spare lidt på nettet.

> hvad er prisen forresten på et batteri til sådan en model?

Hvilken model?

--
Steen Suder

Fra : TP

Dato : 06-08-06 15:57

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken model?

det er nokias såkaldte arbejdsmobil-ikke den helt nye med mp3,men modellen
lige før

ved faktisk ikke hvad den hedder,går ikke en pind op i mobiler!

M.V.H.
Tommy.

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 06-08-06 15:59

Den vil være en stor information, hvis du oplyser modellen.

Fra : Steen Suder

Dato : 06-08-06 16:36

TP wrote:

> [...]
> lige før
>
> ved faktisk ikke hvad den hedder,går ikke en pind op i mobiler!

Det må du selv om.

--
Steen Suder

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 06-08-06 16:42

Hvis du ikke kender din model, så kan du finde den på Nokia's hjemmeside
(www.nokia.dk).

Men det er enten 5100, 5210, 5140 el. 5140i.

Tror mest det er en 5210.

Fra : TP

Dato : 06-08-06 18:51

"Sønderbronx (6400)" <ingenmail@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du ikke kender din model, så kan du finde den på Nokia's hjemmeside
> (www.nokia.dk).
>
> Men det er enten 5100, 5210, 5140 el. 5140i.
>
> Tror mest det er en 5210.

tak for tålmodigheden,det er en 5140!

M.V.H.
Tommy.

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 06-08-06 19:17

Hvis du mener det er batteriet, så vil jeg nok anbefale dig at sammenligne
priserne inden du køber.

Fra : Madsen58

Dato : 06-08-06 20:17

TP wrote:
> [...]
> lidt penge,eller skal man i en butik.
>
> hvad er prisen forresten på et batteri til sådan en model?

99,-kr
http://www.batterier.dk/

--
Hilsen Madsen