Hvor kan man se billeder lavet med SE K800~
Fra : Jakob Munck

Dato : 06-08-06 00:21

I SE's nyeste model (K800i) er der et 3.2 Megapixel kamera:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10407&zone=pp&lm=pp1&pid=10407

Hvor kan man se eksempler på de billeder, som dette kamera laver?

Er der nogen som har uploadet nogle til nettet?

v.h.
Jakob

Fra : Lars Knudsen

Dato : 06-08-06 08:22

On Sun, 6 Aug 2006 01:20:57 +0200, "Jakob Munck" <jm2@webspeed.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hvor kan man se eksempler på de billeder, som dette kamera laver?
>
>Er der nogen som har uploadet nogle til nettet?

Jeg har et par stykker liggende taget med min:

http://www.landligt.dk/k800i/

** Lars

Fra : solvang

Dato : 06-08-06 09:04

"Lars Knudsen" <larsremove@landligtremove.dkaway> skrev i en meddelelse

> Jeg har et par stykker liggende taget med min:
>
> http://www.landligt.dk/k800i/

Det ser da godt ud )

Fra : Lars Knudsen

Dato : 06-08-06 11:11

On Sun, 6 Aug 2006 10:03:38 +0200, "solvang" <solvang@paradisFJERN.dk>
wrote:

>Det ser da godt ud )

Jeps - jeg syntes den tager helt OK billeder. Dog komprimerer den dem
altså lidt hårdt,hvis du ser på det her
http://www.landligt.dk/k800i/images/DSC00027.jpg

Bladene på træerne er meget "mudrede" og billedet er taget med laveste
kompression (bedste billedkvalitet).

Prøv at se - jeg har tilføjet et lignende billede til siden taget med
mit gamle Canon Ixus 300 2 mpixel kamera (almindeligt pcketkamera, det
er 6-7 år gammelt). Det komprimerer langt mindre - billedfilen fylder
1.4 MB i forhold til de 5-900 kb K800i billderne fylder på trods af at
det kun er 1600x1200 pixels imod K800is' på 2048x1536. Jeg syntes selv
forskellen er tydelig - til det gamle Canon kameras fordel.

http://www.landligt.dk/k800i/images/IMG_2951.JPG

Det er lidt ærgeligt at de ikke har lavet en option der komprimerer
mindre - for der er jo rigelig plads til billeder hvis man stopper et
1GB memorykort i.

Når det så er sagt er jeg rigtig glad for K800i'en - den er altid ved
hånden og tager for det meste rigtig fine billeder.

** Lars

Fra : Steen Suder

Dato : 06-08-06 15:44

Lars Knudsen wrote:

> Jeg har et par stykker liggende taget med min:
>
> http://www.landligt.dk/k800i/

Fint for en mobil, men for pokker der mangler en ordentlig optik.
Det kommer nok engang, når de mener det seriøst, når de siger "kameramobil".

--
Steen Suder

Fra : Conni

Dato : 06-08-06 12:55

prøv at se på www.mobildebat.dk der er flere billeder

hilsen Conni

Fra : Jakob Munck

Dato : 07-08-06 12:04

"Conni" <xxxhecolo@familie.tele.dk> skrev i en meddelelse
> prøv at se på www.mobildebat.dk der er flere billeder
>
> hilsen Conni

Dem kan jeg ikke finde. Kan du give et link?

v.h.
Jakob

Fra : Jakob Munck

Dato : 07-08-06 13:49

> Dem kan jeg ikke finde. Kan du give et link?

jeg fandt dem, under anmeldelser.

jm

Fra : stephan[Frb]

Dato : 13-08-06 09:31