Navigation til N91
Fra : pjl

Dato : 05-08-06 19:27

Hej

Hvilket navigations system kan jeg anvende til Nokia n91.
Har chekket TomTom Mobile men kun et enkelt sted har jeg set en pakke til
model N91.
Andre salgssteder sælger samme modul dækkende en lang række telefoner dog
kun op til N90.
Så nu er jeg i tvivl om det måtte være en trykfejl (N90 er blevet til N91)
Hvad kan I anbefale ?

mvh pjl

Fra : Ped

Dato : 05-08-06 20:23

pjl skrev:
> [...]
> kun op til N90.
> Så nu er jeg i tvivl om det måtte være en trykfejl (N90 er blevet til N91)

http://www.skylab-mobilesystems.com/en/

http://www.webraska.com/

http://www.wayfinder.com/index.sv.php

http://nav4all.com/site2/nav4all.com/dan/index.php (bruger selv dette)