se w810i - sms
Fra : Fam. Fischer

Dato : 05-08-06 16:41

jeg har lige købt en se w810i og kan ikke finde ud af og slå det fra med at
den gemmer sendte sms besked - den kunne jeg på min gamle nokia 6230i - og
det vil jeg gerne kunne sætte min se w810i til ... altså så den ikke gemmer
sendte sms besked

kan man gør det

venligst fischer

Fra : Johnny

Dato : 06-08-06 13:11

"Fam. Fischer" <lm-fischer@fjern.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og det vil jeg gerne kunne sætte min se w810i til ... altså så den ikke

Nej det kan man ikke på SE telefoner.

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-08-06 10:24

Fam. Fischer skrev den 05-08-2006 17:40:
> [...]
> det vil jeg gerne kunne sætte min se w810i til ... altså så den ikke gemmer

Nej, men tilgengæld er det ret nemt, at slette alle beskeder i sendtbakken.

mvh

Carsten Riis, ejer af en w810i. Hvilket nok er den bedste telefon jeg
har haft til dato.