Rep. af Nokia 3200
Fra : Leif

Dato : 05-08-06 11:43

Min søns Nokia 3200 tabte strømmen da tlf. blev tabt.
Sammen med frontcover røg også on/off plast-dækslet af.
Da han satte det på igen røg n/off knappen af printet.

Jeg har loddet den på igen, den er ok, men det er ikke nok til at tænde tlf.

Har nogen en aller anden idè til en anden fejl?

Mvh, Leif

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 05-08-06 11:49

Ved ikke lige hvad fejlen kan være, andet end at det kunne være en
kortslutning i printet, eller noget af elektronikken er gået i stykker.

Det kan godt gå hen og blive en dr fornøjelse, hvis den kan rep.
Men det skal du selv bestemme.
Jeg vil smide den ud, og så købe en ny til 845,- hos Monatel (uden abb. og
bindinger).
Så kan sønnike bruge sitnuværende kort...