"Simple" ringetoner til Sony Ericsson (K61~
Fra : Peter Andersen

Dato : 04-08-06 22:28

Kære gruppe

Har netop anskaffet mig en Sony Ericsson K610i efter at have haft en
Nokia 6230 i mange år. Lækkert med 3G og alt det lir. Det kræver dog
lidt tilvænning, men alt andet lige er mit switch gået udemærket.

Jeg har imidlertid én anke. Hvor finder man diskrete eller simple
ringetoner, så man ikke behøver at lyde som et omvandrende
Disneyland, når telefonen ringer?

Var egentlig så glad for min Nokias ringetone 'Low'. Den var dejlig
diskret, men nem at høre.

Har I forslag?

Mvh

Peter

Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-08-06 22:36

"Peter Andersen" <plandersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Kunne du ikke overføre den fra din gamle fon, via infrarød. Her i Huset
snakker nokia og se udemærket sammen på den måde ??

Vil forresten give dig ret i at SE tonerne er belastende.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Peter Andersen

Dato : 06-08-06 21:05

Hej Jesper,

Desværre kan man ikke kopiere 6230'erens interne ringetoner. Faktisk
heller ikke dem i telefonen, da de på en eller anden måde er
skrivebeskyttet. Jeg kan derfor ikke umiddelbart se en måde at gøre
det på.

Mvh

Peter

Fra : Niels

Dato : 07-08-06 07:06

[...]

Lav dine egne

Det gør jeg til min.
Jeg har hentet et musikediteringsprogram på tucows - freeware.
Så tager jeg den musik jeg vil bruge til rigne tone, editerer den og lægger
den ind på min k610i.

Du kan finde en masse gratis ringetoner på internettet, ellers kan du jo
optage dine egen eller bruge et keyboard program til at lave dem med.

Mvh Niels

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-08-06 07:53

Niels skrev:

> Jeg har hentet et musikediteringsprogram på tucows - freeware.

Hvad hedder det og hvad kan det?

> Så tager jeg den musik jeg vil bruge til rigne tone, editerer den og
> lægger den ind på min k610i.

Henter normalt bare lyde hér:

http://www.findsounds.com/types.html

og lægger dem direkte ind i fonen (SE W800i)
Hans

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 07-08-06 08:08

Hvorffor bruger du ikke mp3, når nu den kan afspille dem ?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-08-06 09:31

Sønderbronx (6400) skrev:

> Hvorffor bruger du ikke mp3, når nu den kan afspille dem ?

Jamen - det *gør* jeg skam osse!?
Hans