sms via pc
Fra : Ken Sørensen

Dato : 04-08-06 18:23

HEJ

Findes der software til at sende sms via pc - min telefon er en smartphone.

mvh KS

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-08-06 19:52

"Ken Sørensen" <ken_s123@hotmail.com> wrote in

> Findes der software til at sende sms via pc - min telefon er en
> smartphone.

Ja det gør der da. FMA, MobileMaster og MyPhoneExplorer blot for at nævne
et par stykker.

Fra : Ken Sørensen

Dato : 04-08-06 21:26

SMUKT ;)

Fra : Ken Sørensen

Dato : 04-08-06 21:52

hmm....vist ikke så fantastisk alligevel...disse programmer opererer vist
kun med sony ericsson, gennem serielport. og ikke med smartphones active
sync usb. flere bud modtages gerne. og til SE brugere så er disse røvfede
programmer!

Fra : JE

Dato : 04-08-06 22:58

"Ken Sørensen" <ken_s123@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:44d3b35f$0$20315$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> ikke med smartphones active sync usb. flere bud modtages gerne. og til SE brugere så er disse røvfede programmer!

MPE fungerer da med min SE K750 via det medfølgende USB-kabel.

Fra : Paw P Larsen

Dato : 04-08-06 23:24

Ken Sørensen wrote:
> [...]
> sync usb. flere bud modtages gerne. og til SE brugere så er disse røvfede

Microsoft SMS Sender. Alternativt kunne du oplyse gruppen om
præcist hvilken smartphone, der er tale om. Så er der en større
mulighed for at du kan vejledes korrekt.

Fra : Jesper

Dato : 05-08-06 00:37

On Fri, 04 Aug 2006 22:51:41 +0200, Ken Sørensen wrote:

> [...]
> sync usb. flere bud modtages gerne. og til SE brugere så er disse røvfede

Hvis din "smartphone" hedder Nokia, så er der en udmærket SMS-editor i
Nokia PC suite, som du kan hente gratis på deres hjemmeside.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-08-06 10:14

Ken Sørensen wrote:

> [...]
> sync usb. flere bud modtages gerne. og til SE brugere så er disse røvfede

Gnokii?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.