Geninstallere de originale spil på en Noki~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 03-08-06 22:38

Hej gruppe,

Jeg havde en gang en Nokia 3510i - og da min søn dengang altid plagede om at
få lov til at spille på telefonen, så slettede jeg spillene få at få lov til
at have telefonen i fred
Nu er situationen så den at knægten er blevet større, og skal til at have en
telefon, og han har så fået lov til at overtage den gamles gamle
3510i'er......

- Så hvis der er nogen her som ved hvordan man får installeret de orignale
spil, så ville faderen blive meget taknemmelig ! - en "Gendan
fabriksindstillinger" hjalp desværre ikke på problemet.

Andreas M. Hansen

Fra : DirectX

Dato : 04-08-06 11:57

Det kan man desværre ikke på den måde, du skal have 3510i Content package
flashed ind i din telefon igen.
Det kan de fleste unlockere klare, koster typisk mellem 50 og 100 kr

Mvh
C@ss