Side Kick 2
Fra : pjl

Dato : 03-08-06 21:41

Hej

min datter i USA bruger denne mobil telefon (Side Kick 2) som hun er glad
for. Hun bruger den bla. til at sende og modtage mail.
Kender nogen til mobilen. ? Er det muligt for hende at bruge et af de mange
Hot Spots i byen hvor hun bor? med denne model. !
Har ikke kunne finde en udførlig manual på nettet. !

mvh pjl

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-06 22:09

pjl wrote:
> [...]
> mange Hot Spots i byen hvor hun bor? med denne model. !
> Har ikke kunne finde en udførlig manual på nettet. !

Den har ikke trådløst netværk, så det kan hun ikke.
Men du har ret i at det godt nok er svært at finde info om den telefon, det
virker ikke som T-Mobile ønsker at fortælle ret meget om den.

Zulu

Fra : pjl

Dato : 04-08-06 18:32

Tak for hurtigt svar..