Samsung service
Fra : Michael Hansen

Dato : 01-08-06 20:45

Nogen der ved om ved Samsung har samme service som fx. Nokia, det jeg mener
er om Samsung har nogen butikker forhandler man kan gå ind til og få
opdateret sin telefon under garanti (gratis)?

Michael

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 01-08-06 21:24

Hvis der er garanti på mobilen, så tror jeg nok de gør det.

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-06 00:26

> [...]
> mener er om Samsung har nogen butikker forhandler man kan gå ind til og få
> opdateret sin telefon under garanti (gratis)?

Hvis den fejler noget der kan afhjælpes med en softwareopdatering, så ja ...
ellers nej.

Hvilken model er det?

Mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

P.S. Lad nu være med at opdigte en fejl på telefonen for at få den
opdateret - det opdager jeg!

Fra : Michael Hansen

Dato : 02-08-06 17:21

Det er en E730. Det er min kæreste´s, 4 mdr. gammel Nogen gange når man
snakker i den, "genstarter" den ligesom eller samtalen bliver i hvertfald
afbrudt. Andre gange kan man ringe til den og bliver med det samme stillet
over til tlf. svarer, selvom den ligger tændt med fuld net og det hele...

Ligger der ikke 2 service partnere i Odense?

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-06 20:12

> [...]
> over til tlf. svarer, selvom den ligger tændt med fuld net og det hele...
>
> Ligger der ikke 2 service partnere i Odense?

Den har jeg hørt før. Prøv at taste følgende når telefonen er tændt:

*#1234#

Så kommer der til at stå i skærmen hvilken software din telefon har. Det
kunne jeg godt tænke mig at vide. Jeg vil også gerne lige vide hvem din
udbyder er.

Fra : Michael Hansen

Dato : 03-08-06 19:54

> [...]
>
> Så kommer der til at stå i skærmen hvilken software din telefon har. Det
> kunne jeg godt tænke mig at vide. Jeg vil også gerne lige vide hvem din

Der står Dev. Version E730XBEK2

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-06 00:13

"Michael Hansen" <mhansen@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse

> Der står Dev. Version E730XBEK2

Det er den seneste. Hvem er din teleoperatør?

Fra : Michael Hansen

Dato : 04-08-06 16:22

Sorry, Sonofon