'Der opstod en fejl på siden' - Hvorfor?
Fra : R.O.

Dato : 22-06-01 17:08

Jeg har lavet 2 nye sider til min hjemmeside
http://www.rita.esenet.dk/
Når jeg åbner de to sider 'Fotos 3' og 'Fotos 4'
i Internet Explorer, er der en gul trekant i nederste
venstre hjørne og meddelelsen: 'Der opstod en fejl på siden'.
Jeg kan dog ikke se, at der skulle være nogle
fejl, men et eller andet forkert må der jo være.
Er der nogle, der har et bud på, hvad der kan være
i vejen?
----
Med venlig hilsen Rita
Hjemmeside: http://www.rita.esenet.dk/

Fra : Ib Mohn

Dato : 23-06-01 12:24

Jeg kan ikke lige gennemskue hvad fejlen er men det har helt sikkert noget
at gøre med dine scripts på siden

--
Mvh Ib Mohn
Remember, it is never too late to know God

Fra : R.O.

Dato : 23-06-01 17:30

"Ib Mohn" <IbMohn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke lige gennemskue hvad fejlen er men det har helt sikkert noget
> at gøre med dine scripts på siden

Tak skal du have for svaret Ib. Ja, jeg forstår heller ikke,
hvad det er, jeg skulle have gjort forkert, som er årsagen
til fejlmeldingen. Jeg kunne jo begynde forfra på siderne
og se, om det sker igen. Det gør jeg nok på et tidspunkt.
Hilsen Rita
http://www.rita.esenet.dk

Fra : ThomasD (dk)

Dato : 25-06-01 13:23

> [...]
> i Internet Explorer, er der en gul trekant i nederste
> venstre hjørne og meddelelsen: 'Der opstod en fejl på siden'.

Fejlene er på FOTO3 i linje 126 og i FOTO4 i linje 125, "adgang nægtet".
Det er Peak Counter-scriptet.
Thomas
web www.dansk-oss.com/malaga/

Fra : R.O.

Dato : 25-06-01 14:08

"ThomasD (dk)" <ruthruth@teleline.es> skrev i en meddelelse news:T2GZ6.2590$MT.357631@news000.worldonline.dk...
> Fejlene er på FOTO3 i linje 126 og i FOTO4 i linje 125, "adgang nægtet".
> Det er Peak Counter-scriptet.
> Thomas
> web www.dansk-oss.com/malaga/

Tusinde tak for hjælpen Thomas!
Det havde jeg aldrig fundet ud af selv!!! Jeg har netop rettet fejlene.
(I mellemtiden havde jeg lavet en tredje side, som også havde fejlen.)
Jeg prøvede først at slette Peak Counter-scriptet, og sætte
en ny kode ind, direkte fra Peak Counters side. Det gav
den samme fejl. Så kopierede jeg koden fra en af mine andre
sider, som ingen fejl havde, og så virker det bare uden
fejlmelding. Dejligt! Det var da irriterende at se på.
Med venlig hilsen Rita
http://www.rita.esenet.dk