Nokia 6230I sms problemer
Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 31-07-06 15:33

Hej

Jeg har Pludselig fået problemer ved modtagelse af sms på min nokia 6230I

Det er meget periodisk det opstår.

Den bipper for at der kommer sms, og når man går i indbakke kan man se den,
står en lille ledetekst som normalt, men når man åbner sms er den enten tom
eller der er en anden sms end den man har modtaget.

Min forhandler hvor jeg har købr den uden abb. siger at det kan skyldes at
jeg bruger Telmore. De skulle bruge et for stort simkort.

Kan det passe, og kan evt afhjælpes.

Mvh

Thorkild

--
Ved direkte mail fjern: _fjern_ fra emailadresse
http://www.voip-user.dk

Fra : Carlos

Dato : 31-07-06 15:52

Hejsa
Kæresten havde samme problem med sin 6230i og Telmore,
så jeg opdaterede den til version 03.80, og siden har den kørt fint,

Mvh Thomas

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 31-07-06 16:42

Hej og tak for svaret.

Det er ver. 03.40 der er i min, så den bliver afleveret til opdatering

Mvh

Thorkild