Nokia E61 - Musicplayer
Fra : jbsnews

Dato : 30-07-06 23:30

Hej

Er der nogen der har erfaring med Nokia's E61? Den med fuldt tastatur.
Jeg har lige købt et eks. og er for så vidt tilfreds, men jeg kan ikke få
MusicPlayer'en til at se de MP3 filer jeg haroverført til telefonen. Jeg har
forsøgt at lægge MP3-filen i forskellige foldere, men lige lidt hjælper det.
Jeg kan godt spille et nummer hvis jeg vælger det ude fra telefonens
Filemanager.

Med venlig hilsen Jesper

Fra : jk

Dato : 31-07-06 10:44

"jbsnews" <news04@strands.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælper det.
> Jeg kan godt spille et nummer hvis jeg vælger det ude fra telefonens

Ved ikke om N80 er helt magen til, men jeg skal ind og vælg "scan mappe" før
den opdaterer listen over musiknumre.

/JK

Fra : jbsnews

Dato : 31-07-06 22:53

Tak for svaret.
Jeg går ud fra du vælger 'scan mappe' fra music player? Sådan et menupunkt
har jeg ikke.
Jeg har 'Hent numre', men det er tilsyneladende kun til at hente numre fra
internet-tjenester.
/Jesper