Sms til udlandet billigst??
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 26-07-06 10:30

Hejsa..

Hvordan skriver man smser billigst til udlandet?
-Jeg har cbb, og en w810 telefon..

Måske det kan lade sig gøre ved hjælp af et program via gprs eller wap?
Jeg har prøvet at søge efter sådan nogle programmer over google, men uden
held!

Greethings:

Olli.

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 26-07-06 10:42

Har du kontaktet CBB, de må kunne hjælpe dig...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-07-06 11:05

Oliver Bruchhaus skrev:

> Hvordan skriver man smser billigst til udlandet?

Helt normalt. Unoeuro tager 2,70 kr. pr. stk.

> Måske det kan lade sig gøre ved hjælp af et program via gprs eller wap?

Regn med at det er samme pris uanset hvilke krinkelveje du går.

--
Bertel

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-07-06 21:27

Bertel Lund Hansen skrev den 26-07-2006 12:05:

> Helt normalt. Unoeuro tager 2,70 kr. pr. stk.

Telia (i hvert fald erhverv) 2 kroner ekskl. moms til udenlandske numre.

> Regn med at det er samme pris uanset hvilke krinkelveje du går.

Carsten Riis, der udtaler sig på egne vegne.
www.de3faktorer.dk

Fra : Michael

Dato : 26-07-06 22:18

Bertel Lund Hansen skrev:

>Helt normalt. Unoeuro tager 2,70 kr. pr. stk.

Unoeuro har stadig ikke mobiltelefoni. Du mener igen Unotel

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-07-06 23:35

Michael skrev:

> Unoeuro har stadig ikke mobiltelefoni. Du mener igen Unotel

[Bande, svovle] ... ja.

--
Bertel

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 26-07-06 11:53

"Oliver Bruchhaus" <Hayabusa@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
>
> Hvordan skriver man smser billigst til udlandet?
> -Jeg har cbb, og en w810 telefon..

Er det til et udenlandsk abonnement ?

Hvis det er dansk koster det ikke ekstra.

Fra : Erling Simonsen

Dato : 26-07-06 21:43

Oliver Bruchhaus skrev:
> [...]
>
> Måske det kan lade sig gøre ved hjælp af et program via gprs eller wap?
> Jeg har prøvet at søge efter sådan nogle programmer over google, men uden

Hej Olli.
Lidt kedeligt at du har CBB.
Jeg har kikket lidt i Tele2 Mobil Online's priser for sms.
De kommer her:
SMS til Danmark        19 øre
SMS til udlandet       19 øre
Brug Tele2Menu       2 kr. + alm. SMS takst

Taget fra Tele2's hjemmeside dags dato.
www.tele2.dk

Det er ikke let at finde programmer, der kan gøre det, når nu
sms-funktionen er i telefonen.

mvh
Erling Simonsen

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-06 12:08

Nu kunne det jo være rart at vide til hvilket land du tænker på at sende SMS
til:) Hvis det er til filippinerne er der chikka, det er et gratis program
og det er gratis at sende sms. Det kan dog hænde at programmet crasher men
så starter du det bare igen(er ved at blive ordnet). Modtageren kan svare
tilbage og det koster kun 2.50 peso (ca. 25 øre). Virker også til Kina og
Thailand.

Chikka har også mulighed for at gemme sms'er sådan at du kan hente dem frem
senere og læse dem igen:) Desuden kan du bruge det til at sende MMS.

--

Mvh Jan

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-07-06 12:36

Thunder (4920 Søllested) skrev:

> [...]
> tilbage og det koster kun 2.50 peso (ca. 25 øre). Virker også til Kina og

Hvorfor virker det ikke til andre lande?

--
Bertel

Fra : BG

Dato : 27-07-06 17:13

"Oliver Bruchhaus" <Hayabusa@post.cybercity.dk> skrev i meddelandet
> Hejsa..
>
> Hvordan skriver man smser billigst til udlandet?
> -Jeg har cbb, og en w810 telefon..
>
> Måske det kan lade sig gøre ved hjælp af et program via gprs eller wap?

Hvis I har mobilos med Java er der programer der kan sende smser til
pris af 3-5 eurocent + gprs afgift.

Kig på f ex
http://www.messito.se (på svensk .se og engelsk .com)
http://www.smsbug.com (på engelsk)

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

Fra : Ken Sørensen

Dato : 04-08-06 18:25

tele2 virker ....... 19 øre