Lader S700i
Fra : Ole

Dato : 25-07-06 09:50

Hejsa..

Et af de nemme til de inkarnerede Sony-fans..
Er blevet sat til at finde en ekstralader for Sony S800i til
soveværelset, men div. forhandlere giver forskelligt indtryk af
kompabilitet for sonyladere,- altså hvilke som passer sammen med hvilke
telefoner.. Kender kun til Nokia, og her passer samme lader til de
fleste, men er det lige sådan med Sony?
Hvis jeg vil handle fra f.eks mytrendyphone.dk og man ser bort fra
"deres" mening om hvad som passer sammen, hvilken skal jeg så vælge?
Hvad hedder originalladeren egentlig? Er der forskel på hvor hurtigt de
forskellige ladere lader batteriet?

Vil være SÅ gyldent hvis det brugbare svar kommer inden mytrendyphone's
afsendelsesfrist i dag ;)

-Ole

Fra : Ole

Dato : 25-07-06 09:52

Ole skrev:
> Hejsa..
>
> Et af de nemme til de inkarnerede Sony-fans..
> Er blevet sat til at finde en ekstralader for Sony S800i

Og så gjorde jeg det dæleme alligevel.. Det er selvfølgelig, som
overskriften antyder, en S700i jeg mangler lader til.. :D

-Ole