bedste udbyder på tdc net ?
Fra : Ukendt

Dato : 21-07-06 15:58

Hejsa Alle

Synes at telmore er for dyr når man snakker(deres priser gjorde et brat
prisstop da tdc overtog dem), hvad er der som alternativ?? www.m1.dk men er
der andre ??

Mvh
Morten

Fra : Jens

Dato : 21-07-06 16:07

> Synes at telmore er for dyr når man snakker(deres priser gjorde et brat
> prisstop da tdc overtog dem), hvad er der som alternativ?? www.m1.dk men
> er der andre ??

Klart anbefale UnoTel: Billigst (også gprs) og god service - du får lige et
tip via mail

M1 har vistnok indført taksering pr. minut = en dyr fornøjelse ved korte
samtaler.

Jens

Fra : Hans Jeppesen

Dato : 21-07-06 17:41

On Fri, 21 Jul 2006 17:07:20 +0200, "Jens"
<jens.news@schoenemann-paul.dk> wrote:

> [...]
>tip via mail
>
>M1 har vistnok indført taksering pr. minut = en dyr fornøjelse ved korte

Fra TV2's hjemmeside:
Oversigt over mobilpriser:

CBB: 44 øre pr. minut, 50 øre pr. opkald / 50 øre pr. mislykket
opkald, betaling pr. påbegyndt minut

M1: 49 øre pr. minut, 50 øre pr. opkald / 25 øre pr. mislykket opkald,
betalings pr. påbegyndt minut

Smarttalk: 50 øre pr. minut, 50 øre pr. opkald / mislykket opkald
gratis, betaling pr. påbegyndt minut

TDC (MaxSms+): 99 øre pr. minut, 29 øre pr. opkald / 29 øre pr.
mislykket opkald, betaling pr. påbegyndt minut

Telmore: 75 øre pr. minut, 25 øre pr. opkald / 25 øre pr. mislykket
opkald, betaling efter forbrug

TDC (Mixit): 95 øre pr. minut, 25 øre pr. opkald / 25 øre pr.
mislykket opkald, betaling efter forbrug

Sonofon: 80 øre pr. minut, 25 øre pr. opkald / 25 øre pr. mislykket
opkald, betaling efter forbrug

Unotel: 63 øre pr. minut, 25 øre pr. opkald / 25 øre pr. mislykket
opkald, betaling efter forbrug

Telia: 85 øre pr. minut, 25 øre pr. opkald / mislykket opkald gratis,
betaling efter forbrug

(Kilde: Jyllands-Posten)

mvh HJ

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-06 18:03

tak for jeres svar, hvor er sms pakker så billigst ?

Kan se at ccb er det 79 +1øre pr sms (ca 850smsér pr mdr)

Er det det billigste?

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-06 18:06

> Kan se at ccb er det 79 +1øre pr sms (ca 850smsér pr mdr)

Øv det er sonofons net.. øv...

/Jueæ

Fra : Poul Johannsen

Dato : 21-07-06 18:40

Hej

> Øv det er sonofons net.. øv...

Jeg vil varmt anbefaler Unotel, da det koster 63 øre pr/min, sms 16 øre og
GPRS 7.50 kr pr/mb
Og de takster pr sek og ikke pr minut som de fleste gør.

Jeg har haft unotel i over 1 år og jeg er meget meget tilfreds med dem.

Mvh Poul

Fra : Jens

Dato : 21-07-06 20:33

[snip]

Jo, burde måske have nævnt i farten, at mine forudsætninger er

* lav opkaldstakst
* lav minutpris
* afregning pr sekund
* lav gprs pris
* intet minimumsforbrug eller andet snavs

Så er UnoTel et rigtigt godt bud!

Jens