Ny mobil...
Fra : Ole Stigaard

Dato : 20-07-06 13:26

Hej gruppe,

min 'gamle' Siemens S55 kan efterhånden ikke mere, den er mekanisk slidt
op efter tre års tæsk.

Nu skal jeg have fundet en afløser som

-mekanisk stabil,
-kan holde til lidt hårdhændet behandling
-har bluetooth
-har god lydkvalitet
-kan softwareopdateres af mig (uden at gå forbi et værksted)
-evt. er støv-og fugttæt (ikke et krav)
-evt. har et OK kamera (1 Mpixel eller bedre) (heller ikke et krav)

Hvad er der af muligheder på markedet? Min kone har en Motorola V3, men
der har været lidt problemer med spontan slukning, og dens kamera er
mildest talt ikke noget at skrive hjem om.

Mvh Ole S

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-07-06 16:04

Ole Stigaard skrev den 20-07-2006 14:26:

> -mekanisk stabil,
> -kan holde til lidt hårdhændet behandling

Nokia 5140i må være svaret på det spørgsmål

> -har bluetooth
> -har god lydkvalitet

uha, der er mange at vælge imellem.

> -kan softwareopdateres af mig (uden at gå forbi et værksted)

tja, det kan 5140i vist ikke klare

> -evt. er støv-og fugttæt (ikke et krav)

Det er der ingen telefoner der er. Alene batteridækslet er en utæthed.

> -evt. har et OK kamera (1 Mpixel eller bedre) (heller ikke et krav)

så er vi over i noget sonyericsson fx w810i.

Carsten Riis, der udtaler sig på egne vegne
www.de3faktorer.dk

Fra : Anders Sørensen

Dato : 20-07-06 16:14

Den Thu, 20 Jul 2006 14:26:01 +0200, skrev "Ole Stigaard"
<spam1@stigaard.net>:

> [...]
>der har været lidt problemer med spontan slukning, og dens kamera er
>mildest talt ikke noget at skrive hjem om.

Måske en BenQ-Siemens S75.
Min svoger har en, den virker solid og er rigtig flot.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-07-06 16:26

Ole Stigaard skrev:

> Hvad er der af muligheder på markedet?

Hvad med SE K750i - lillebroderen til min W800i:

https://shopmore.telmore.dk/sider/sonyericsson

- 2199 kr. uden abb.

Dén burde være stabil - og den har et fint kamera.
Hans

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 20-07-06 17:35

Monatel : 1730,- (uden abb.)

Telia Express: 1317,-

Fra : Ole Stigaard

Dato : 31-07-06 21:21

Thu, 20 Jul 2006 18:35:24 +0200, Sønderbronx (6400) <ingenmail@tak.dk>
skrev:

> Monatel : 1730,- (uden abb.)
>
> Telia Express: 1317,-

> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

Tak for jeres svar. Jeg endte med at bestemme mig for en w810i. Jeg håber
den viser sig at holde vand.

Ole S

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-08-06 09:24

Ole Stigaard skrev:

> Tak for jeres svar. Jeg endte med at bestemme mig for en w810i. Jeg
> håber den viser sig at holde vand.

W800 har i hvert fald ikke skuffet hverken mig eller min hustru!
Hans