Mp3 musik over på min mobil tlf. en Siemen~
Fra : mvama

Dato : 19-07-06 20:37

Jeg er usikker på, om dette er den rigtige News.Gr.Mit spørgsmål er, hvordan
får jeg Mp3 musik over på min mobil tlf. en Siemens M65, jeg kan godt få
billed filer over, men ikke Mp3 musik.Skal musik filerne laves om til et
andet format, og til hvilken format?.
Mvh.Jama

Fra : LarsJ

Dato : 19-07-06 21:12

mvama skrev:
> Jeg er usikker på, om dette er den rigtige News.Gr.Mit spørgsmål er, hvordan
> får jeg Mp3 musik over på min mobil tlf. en Siemens M65, jeg kan godt få
> billed filer over, men ikke Mp3 musik.

Det er nok fordi den ikke er beregnet til det. Den kan ikke afspille
mp3, kun MIDI og WAV - og begge beregnet på ringetoner.
Den har desuden kun 11,5 MB hukommelse total og er derfor helt ubrugelig
til formålet, selv om man i princippet nok kunne 1 gemme en sang som WAV
- et typisk nummer ville fylde 50 MB, så du får ikke det hele med.

Fra : Dr. Phil

Dato : 19-07-06 21:27

"LarsJ" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til formålet, selv om man i princippet nok kunne 1 gemme en sang som WAV -
> et typisk nummer ville fylde 50 MB, så du får ikke det hele med.

Man vil ikke kunne afspille en alm. wav fil fra eks.vis en cd da filen vil
være i 44 khz 16 bit stereo og M65 understøtter kun wav i max 16 khz 4 bit
mono.

Hvis du skal afspille mp3 filer så er en Sony Ericsson K750i et godt bud da
den kan udvides med memorycard (max 2gb) og understøtter mp3 filer op til
320 kps mener jeg.

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-06 12:31

Så vidt jeg ved kan den også bruge mp4 og det gør at du kan presse en sang
ned på godt halvdelen. Jeg bruger selv et gratis program der hedder
DBpowerAMP der kan installeres plugins som giver dig mulighed for at
konvertere til stort alle formater. Jeg lavede min mp3 samling på 1GB om til
godt 500MB med samme kvalitet:)

Video klip laver jeg også om til mp4 og der bruger jeg Xilisoft video
converter. Det skal dog siges at på SE's telefoner er det PSP udgaven af Mp4
der virker bedst.
--

Mvh Jan

"Dr. Phil" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis du skal afspille mp3 filer så er en Sony Ericsson K750i et godt bud
> da den kan udvides med memorycard (max 2gb) og understøtter mp3 filer op

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Hanson Woo

Dato : 28-07-06 08:58

Total video converter http://www.effectmatrix.com