branding
Fra : Demos

Dato : 19-07-06 12:13

Sådan en Nokia der er branded med f.eks. 2 stk 3 logoer,
kan de fjernes, og hvordan ?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-07-06 13:14

Demos <email@noemail.net> skrev:

>Sådan en Nokia der er branded med f.eks. 2 stk 3 logoer,
>kan de fjernes, og hvordan ?

Det er altid en god ide at skrive hvilken model der er tale om, men
ja, det kan godt lade sig gøre.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!

Fra : Demos

Dato : 21-07-06 08:53

On Wed, 19 Jul 2006 13:12:48 +0200, Demos <email@noemail.net> wrote:

> Sådan en Nokia der er branded med f.eks. 2 stk 3 logoer,
> kan de fjernes, og hvordan ?

Jeg regnede med, at det var generelt om man kunne fjerne et logo,
men nu har jeg i stedet købt en 6280 uden binding,
så er der i hvert fald ikke noget 3 logo!