Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Solnedgang uge 24
Fra : Brian Nilsson

Dato : 22-06-01 16:32

Hej.

Nu har jeg fulgt med i denne gruppe i lang tid og har set med stor interesse
på jeres billede, både dem der er taget med digital og med normal film.
Nu var jeg fået nogen billeder tilbage fra fremkaldes (ja, jeg bruger 35mm
film), og mange af billederne blev ganske gode, især dem jeg tog af en
solnedgang i uge 24 (fredag, eller torsdag). Billederne er lagt i
news:dk.binaer under samme emne. De har også ID-nummer:

Billede 1: news:MlJY6.1215$lf5.175653@news010.worldonline.dk
Billede 2: news:2mJY6.1216$lf5.175745@news010.worldonline.dk
Billede 3: news:omJY6.1218$lf5.175804@news010.worldonline.dk
Billede 4: news:4oJY6.1219$lf5.175778@news010.worldonline.dk
Billede 5: news:noJY6.1220$lf5.176076@news010.worldonline.dk
Billede 6: news:EoJY6.1221$lf5.175958@news010.worldonline.dk
Billede 7: news:_oJY6.1222$lf5.176030@news010.worldonline.dk
Billede 8: news:apJY6.1223$lf5.176083@news010.worldonline.dk
Billede 9: news:upJY6.1224$lf5.176088@news010.worldonline.dk
Billede 8 og 9: news:KqJY6.1225$lf5.176170@news010.worldonline.dk
Billede 10: news:VqJY6.1226$lf5.176165@news010.worldonline.dk

Billederne er taget med et (35 mm film) kamera, hvor lyset kommer igennem
linser, ikke noget med CCD-chip, nix. Dog er kameraet noget digital, da det
selv holder styr på hvilken film der sider i, lysforhold, tid osv.

Overskyet vejr kan altså brugs til noget ...

--
Clear Sky
Brian Nilsson - astrobn@yahoo.dk - Denmark

Fra : U. Pedersen

Dato : 22-06-01 16:49

On Fri, 22 Jun 2001 17:32:10 +0200, "Brian Nilsson" <astrobn@yahoo.dk>
wrote:

>Overskyet vejr kan altså brugs til noget ...

JA meget flotte, men man fristes til at tro at du lidder af en
drepresion eller lign. så dystre billeder
--
   m.v.h.
   U.P.

Fra : Brian Nilsson

Dato : 22-06-01 17:40

Hej

U. Pedersen skrev:
"JA meget flotte, men man fristes til at tro at du lidder af en
drepresion eller lign. så dystre billeder"

Ok, lidt. Jeg er amatørastronom, så godt klart vejr er lige sagen, men eller
er det jo Internettet, og naturligvis, news:dk.fritid.foto hvis det er
overskyet. Men direkte "lider" ... næ

Fra : U. Pedersen

Dato : 22-06-01 17:46

On Fri, 22 Jun 2001 18:40:15 +0200, "Brian Nilsson" <astrobn@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>er det jo Internettet, og naturligvis, news:dk.fritid.foto hvis det er
skulle du så ikke ha været i afrika i denne uge ?

Fra : Brian Nilsson

Dato : 22-06-01 20:03

Hej igen

U. Pedersen skrev:
"skulle du så ikke ha været i afrika i denne uge ?"

Ok, jeg lider af pengemangle