Baggrundsmusik til trailer for 300
Fra : Holst

Dato : 05-10-06 22:29

Jeg synes, jeg genkender baggrundsmusikken i følgende trailer til 300.
Men hvad er det lige, det er?

http://www.apple.com/trailers/wb/300/trailer1/

Fra : Peter Juhl

Dato : 05-10-06 23:06

Holst wrote:

> Jeg synes, jeg genkender baggrundsmusikken i følgende trailer til 300.
> Men hvad er det lige, det er?
>
> http://www.apple.com/trailers/wb/300/trailer1/

Nine Inch Nails: Just Like You Imagined

.... Fra "The Fragile (Left)"

Fra : Holst

Dato : 06-10-06 08:36

Peter Juhl wrote:

> Nine Inch Nails: Just Like You Imagined
>
> ... Fra "The Fragile (Left)"

Selvfølgelig. Når du nu siger det, så er det da utroligt, at jeg ikke
kunne høre Reznors fingeraftryk på den musik. Længe siden jeg har hørt
The Fragile, så mon ikke jeg skulle støve den af. Den er endog på den
del af albummet, jeg finder bedst.

Tusind tak. Så behøver jeg ikke længere bryde hovedet med det.