LP-cover
Fra : Lars Rindsig

Dato : 22-06-01 16:15

Hvad er dimensionerne på et LP-cover? (Jeg har ikke nogen ved hånden, jeg kan
måle).

--
Venlig hilsen Lars Rindsig

http://larsrindsig.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-06-01 16:30

30 * 30 * ca 0,5 cm

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Rick Madsen

Dato : 22-06-01 17:53

Michael Lund Sørensen påstod:

> 30 * 30 * ca 0,5 cm

Arrwww, hold nu lige op, mit barn...er det virkelig et objekt fra en
fjern fortid vi taler om? En LP er 12 tommer, OK? Altså 30½ cm.
Et omslag; et 'Cover' er 31½cm x 31½cm.

hvm

Fra : Max

Dato : 22-06-01 21:45

Hej

> Arrwww, hold nu lige op, mit barn...er det virkelig et objekt fra en
> fjern fortid vi taler om? En LP er 12 tommer, OK? Altså 30½ cm.
> Et omslag; et 'Cover' er 31½cm x 31½cm.

Hvis du bruger plastik covers også, så skal du lægge 1 cm til på begge led

Mvh Max