amii stewart - knock on wood
Fra : Mette og René

Dato : 02-10-06 20:45

Hejsa

jeg leder en kopi af Amii Stewart - Knock On Wood, hvor kan jeg købe og
downloade den?

René

Fra : Ralph Køster

Dato : 03-10-06 08:11

Safri Duo lavede een for 2-3 år siden.

Prøv den.

Ralph.

Fra : Mette og René

Dato : 03-10-06 16:31

"Ralph Køster" <Deterligemeget@email.dk> skrev i en meddelelse
> Safri Duo lavede een for 2-3 år siden.
>
> Prøv den.
>
> Ralph.

ja, den er også helt vild go...

René

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-10-06 09:20

> [...]
> Hejsa
>
> jeg leder en kopi af Amii Stewart - Knock On Wood, hvor kan jeg købe og

Er det Amii Stewarts version du leder efter...så kan vi sikkert finde ud af
noget

Fra : Kaj Larsen

Dato : 03-10-06 20:04

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Mette og René" <dsl289289@(slet)vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa

Vil bare indskyde at Eddie Floyd's original udgave fra
nittenhundredeognogenogtres er skam også udemærket.Amie Steward's
coverversion er en rigtig discoversion(ikke den er at foragte),til gengæld
er Safri dou's udgave ikke lige min kop the.

Kaj Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-06 10:32

Kaj Larsen wrote:

> Vil bare indskyde at Eddie Floyd's original udgave fra
> nittenhundredeognogenogtres er skam også udemærket.

Så blev jeg da lidt klogere. Jeg troede det var Wilson Pickett der
oprindeligt indspillede den, men det var så åbenbart også bare et cover.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Pipeline

Dato : 03-10-06 03:08

http://www.mp3sugar.com/various-artist-soft/ladies-night-cd-1-a35475/

Fra : Mette og René

Dato : 03-10-06 16:32

> http://www.mp3sugar.com/various-artist-soft/ladies-night-cd-1-a35475/

Super...takker

René

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 22:26

Kik her www.kimila.dk/video/am-kow.wmv

--

Med Venlig Hilsen

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Great Dane

Dato : 10-10-06 07:46

> [...]
> Hejsa
>
> jeg leder en kopi af Amii Stewart - Knock On Wood, hvor kan jeg købe og

http://www.youtube.com/watch?v=CjucJzlL4Rk

Ved det ikke er et download, men synes det er klasse.
Promo Videoen til hendes store hit.

Fra : Henrik Hansen

Dato : 10-10-06 08:41

"Great Dane" <kvn62@mail.dk> writes:

> "Mette og René" <dsl289289@(slet)vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=CjucJzlL4Rk
>
> Ved det ikke er et download, men synes det er klasse.
> Promo Videoen til hendes store hit.

Du kan da sagtens downloade de videoer der er på youtube :)

--
Henrik Hansen

Fra : Henrik Hansen

Dato : 12-10-06 10:57

"Great Dane" <kvn62@mail.dk> writes:

> "Henrik Hansen" <spam@fsck.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan, gør man det.?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=youtube+download&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

:)

Ved også der findes en Firefox extension til det.

--
Henrik Hansen