out of time - hvem synger?
Fra : Heine Svendsen

Dato : 02-10-06 14:01

Jeg har en stump af sangen Out of time, men jeg kan ikke finde ud
af, hvem der synger netop denne version.
Jeg har lyttet en 40-50 varianter af det gamle Stones nummer igennem
på iTunes, men ikke fundet den, jeg søger.

Måske kan nogen her hjælpe?

Jeg har de sidste 1:30 min. af sangen - måske optaget fra radioen -
og i modsætning til de andre, jeg har hørt, er der en markant
saxofon på og et kor i baggrunden.
Sangeren lyder som skuespilleren Tim Curry (Rocky Horror Picture
Show), men det kan vel ikke passe?

Jeg ved ikke, om man må lægge fx. 10 sek. af en sang ud på nettet,
men hvis nogen ved, om man må det, så kan jeg gøre det, hvilket jo
gør det uligt nemmere at identificere.

--
Venligst - Heine B. Svendsen

Fra : Birger Møller

Dato : 02-10-06 15:22

Det kunne være Chris Farlowe

Fra : Heine Svendsen

Dato : 02-10-06 17:16

Ja, det kunne være Chris Farlowe, men jeg har været alle hans CD'er
igennem, mener jeg, og netop den version er ikke på nogen af dem.
Jeg har én med Farlowe og den kører langt mere mekanisk og swinger
ikke så godt, som den jeg søger.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 02-10-06 18:17

Heine Svendsen wrote:
> [...]
> igennem, mener jeg, og netop den version er ikke på nogen af dem.
> Jeg har én med Farlowe og den kører langt mere mekanisk og swinger

Ifølge www.allmusic.com er der en del muligheder når man søger på sangtitel.
F.eks Jimmy Barnes, Arthur Brown og Dan McCafferty......? Der er et par
sider mere at lede på

Have fun.

/ Flying Hotdogs

Fra : Heine Svendsen

Dato : 02-10-06 19:15

Hej Hotdogs

Jeg har haft en mistanke til at det kunne være Arthur Brown, men
hverken Google eller iTunes kendte til at han skulle have lavet det
nummer, men.... jeres link www.allmusic.com klarede ærterne, der
kunne jeg lytte til en stump, og det var den...

Tusind tak for hjælpen.

--
Venligst - Heine B. Svendsen

Fra : Peter Westh

Dato : 02-10-06 18:08

> [...]
> der synger netop denne version.
> Jeg har lyttet en 40-50 varianter af det gamle Stones nummer igennem på

Prøve at se på http://www.secondhandsongs.com/song/4615.html, måske er det
en hjælp.

/P

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-10-06 18:17

"Heine Svendsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> hvem der synger netop denne version.
> Jeg har lyttet en 40-50 varianter af det gamle Stones >>mmer igennem på

Kan det være Dan McCafferty fra Nazareth, den er svjh
på hans solo album

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen