Mangler links???
Fra : J.K.A

Dato : 30-09-06 17:39

Hej NG

Er der nogen der kan give mig nogle links til følgende hund

grand basset Griffon Vendeen.

På forhånd 1000 tak for hjælpen

J.K.A

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-09-06 17:58

J.K.A <jka@liteXXXX.dk> wrote:
> Hej NG
>
> Er der nogen der kan give mig nogle links til følgende hund
>
> grand basset Griffon Vendeen.
>
> På forhånd 1000 tak for hjælpen

Hej J.K.A.

Her er et par links og en del flere hvis du Googler:

http://www.showdogs.dk/special_basset_klubben_04.htm

http://dansk-kennel-klub.cms123.com/0/497

http://www.lupus.hjem.wanadoo.dk/racer3/GrandVendeen.htm

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Preben Ipsen

Dato : 30-09-06 18:39

"J.K.A" <jka@liteXXXX.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen der kan give mig nogle links til følgende hund
>
> grand basset Griffon Vendeen.
>
> På forhånd 1000 tak for hjælpen
>

> J.K.A
Hej
For at se et rigtigt flot eksemplar, så kig på denne side:
http://www.showdogs.dk/dkk_brondby_2006_6.htm

Men ellers har jeg et par forbindelser, hvis du ønsker flere oplysninger om
racen. Skriv hvis du ønsker dem
Venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 30-09-06 19:13

J.K.A wrote:
> Hej NG
>
> Er der nogen der kan give mig nogle links til følgende hund
>
> grand basset Griffon Vendeen.
>
> På forhånd 1000 tak for hjælpen
>

> J.K.A

Hej

Kontakt kennel Newgrif: http://hjem.get2net.dk/newgrif/
Det er den eneste danske (DKK) kennel der lejlighedsvis har hvalpe.
Og du er heldig, det har lige fået et kuld.

Mvh.
Henk
http://www.privatbanen.dk
- min hobby