HJÆLP
Fra : rune@riis-larsen.dk

Dato : 30-09-06 13:06

Jeg sidder med en Cisco Pix 501 som jeg ikke kan komme ind i.
Password er mig ubekendt da det er en foræring....

Jeg har nu læst spalte op og spalte ned for at finde ud af hvordan jeg
laver en factory reset på den så der igen ikke er noget password...
Men jag kan ikke hitte ud af det.

Er der nogle her der kan give en guide på forståeligt dansk?

Med mange venlige hilsner

Rune

Fra : Martin Kiefer

Dato : 30-09-06 17:20

<rune@riis-larsen.dk> skrev i en meddelelse

>Er der nogle her der kan give en guide på forståeligt dansk?

Du skal bruge en fil der hedder noget i retning npXX.bin hvor XX er
versionsnummeret på den software der ligger på din PIX samt et blåt Cisco
konsol-kabel.

Men ellers tryk ESC og gør følgende:

Use the interface command to specify which interface the ping traffic should
use. For floppiless PIXes with only two interfaces, the monitor command
defaults to the inside interface.

Use the address command to specify the IP address of the PIX Firewall's
interface.

Use the server command to specify the IP address of the remote TFTP server
containing the PIX password recovery file.

Use the file command to specify the filename of the PIX password recovery
file. For example, the 5.1 release uses a file named np51.bin.

If needed, enter the gateway command to specify the IP address of a router
gateway through which the server is accessible.

If needed, use the ping command to verify accessibility. If this command
fails, fix access to the server before continuing.

Use the tftp command to start the download.

As the password recovery file loads, this message is displayed:
Do you wish to erase the passwords? [yn] y
Passwords have been erased.

Note: If there are Telnet or console aaa authentication commands in version
6.2, the system also prompts to remove these.

Må indrømme at jeg ikke gad og oversætte til dansk

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-09-06 18:15

rune@riis-larsen.dk skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg sidder......

Bare lige et tip:

http://usenet.dk/netikette/larm.html

Jan

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-10-06 10:21

On 30 Sep 2006 05:05:44 -0700, rune@riis-larsen.dk wrote:

> Jeg sidder med en Cisco Pix 501 som jeg ikke kan komme ind i.

Se http://tinyurl.com/k4pw
og http://tinyurl.com/pblk2

-A