Robotservering og -tislortfjernelse: ALDRI~
Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-06 11:04

Robotservering og -tislortfjernelse: ALDRIG

Når jeg hos vinhandlere har købt er sortiment af pino noir og riesling
med skruelåg og skal forske i smagsforskelle og danskvand-tilblanding,
liggende ved computeren, ville det være skønt med en R2D2 kørende på
skinner i loftet, som kom med 10 ml af dit og 50 ml af dat, men hvad
har establishment givet os siden Starwarfilmen i 1977? Lidt lego (og
fastspændte kedelige indusrirobotter, uden lighed med en hjemmehjælper
endsige en butler ).

Da mine tislort-fornyelser altid har sigtet mod fremtidige social
lykkemaximering (aldrig provokation eller opmærksomhed) så skrev jeg
for ca fem år siden om fremtidens gylle-management i svinestalde, hvor
jeg mener, at radiosender på ryggen af husdyrene kunne styre at nu
skal den og den til at udskille ekskrement og vupti fiser R2D2 hen
under skridtet af svinet og slubrer urin og afføring i sig, uden at
blande til det til gylle, der jo skaber lortgæring og dermed de
extreme lugtproblemer og NH3-tab

Når dyret har lettet trykket for stort og/eller småt, tuller R2D2 hen
til pipeline i staldshjørnet så de værdifulde gødningskoncentrater kan
flyde hver sit kølige, underjordiske sted hen til senere
markudspredning. Blip båt.

Sådan en ven ville gavne pensionister mere end hjemmehjælpere, som jeg
nu har snart et års erfaring med - 8 forskellige i 8 uger og konstant
svindel med tid dvs statspenge, indtil jeg fik DDF-ven på jobbet.

Godhedsindustri, dvs. Matriarkat, er den indlysende årsag til at
fremskridtet , der ligger på den flade hånd, ikke bliver markedsført
andre steder end hos FætterBR (hvis fjernstyrede køretøjer fra Lego
jeg, da min søn var 6 ,fik til at slås og vælte hinanden, så
Lego-kundekontakt forærede mig talrige ny samlesæt som tak for ideen,
som de aldrig har markedsført, for destruktiv kampleg er OGSÅ politisk
ukorrekt

ÅRSAG TIL Vestens pinlige robotmangel (og Japan har tabt krig, så de
må ikke opfinde) er, at kvinder kun dur til opvartning, renholdelse og
fakeorgasmer, så de tåler ikke overlegen konkurrence.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 03-10-06 06:28

> [...]
> ikke opfinde) er, at kvinder kun dur til opvartning, renholdelse og
> fakeorgasmer, så de tåler ikke overlegen konkurrence.

Hihi, jeg er overbevist nu!

Bo Warming og Borgmesteren over hele verden undtaget Roskilde må være en og
samme person!

Deres politiske opfindelser minder i hvert fald temmeligt meget om hinanden

Til Bo!

Forudsætningen for at en sådan gyllerobot kan blive aktuel, er at den er
rentabel i drift.
Mit gæt er, at det blir den aldrig.
Derimod er der potentioale i gyllenedfældning, hvad der kan gøres lugtfrit
og med begrænset fordampning af ammoniakken til atmosfæren.. Der kan faktisk
lægges så store mængder ned, at der dækker det tilladte i en arbejdsgang.
Ulempen i forhold til almindelig gyllespredning er, at nedfældning koster
mere brændstof på traktoren, fordi den skal trække nedfældningsskærene
gennem jorden. Man burde gøre nedfældning mere rentabel eller almindelig
spredning mindre rentabel af hensyn til vort vandmiljø og naboernes
lugtesans.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-06 06:36

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote in message
> Hihi, jeg er overbevist nu!
I SAMTLIGE af mine betragtninger? Ring 35861000

> Forudsætningen for at en sådan gyllerobot kan blive aktuel, er at
> den er rentabel i drift.
> Mit gæt er, at det blir den aldrig.

På anden del-tstudiet beregnede vi spektre med larmende mekanisk
regnemaskine, der havde kostet en halv arbejdermånedsløn og ti år
senere fik man chipslommeregner i nakken som reklame
og robotterne bliver endnu billigere pga konfuziansk arbejdsmoral og
robotingeniørkunst

> [...]
> nedfældningsskærene gennem jorden. Man burde gøre nedfældning mere
> rentabel eller almindelig spredning mindre rentabel af hensyn til

JA lugtpjattet er bagatelproblem der i DK og især i Polen kan klares
perfekt med nedfældnings-jernrør (og langsommere traktorkørsel)

Er der sikre tegn på at ammoniak fra gylle har skadet kalkmaleri eller
lignende?

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 03-10-06 12:04

> I SAMTLIGE af mine betragtninger? Ring 35861000

Nej I at "borgmesteren i hele verden undtaget Roskilde" må være en og samme
person. Jeres politiske opfindelser ser ud til at ha samme arnested

> [...]
> perfekt med nedfældnings-jernrør (og langsommere traktorkørsel)
>
> Er der sikre tegn på at ammoniak fra gylle har skadet kalkmaleri eller
Gyllenedfældning kræver en nedfældningsmaskine. og den klarer faktisk
lugtgenerne, da den lukker jorden omkring gyllen.
Lugtgenerne er bestemt ikke et bagatelproblem. Jeg kan ikke se, at bønderne
med nogen ret kan retfærdiggøre, at forpeste landskabet med den ramme stank
af gylle i månedvis og ødelægge sarte vandmiljøer, blot fordi de kan tjene
penge på det.. Det er ikke noget, de kan postulere, altid har været der. Der
er et problem, der er opstået med stordriften i svinestaldene, et de selv
har skabt inden for de sidste 25 år.

Det er tydeligt at læse, at du er en storbydreng, der ikke kommer meget på
landet.
Mange steder får man ødelagt sit renvaskede tøj, fordi det hænger og lugter
af gylle, når det tørrer.
Mange steder kan man ikke sidde ude og grille fordi stanken er ulidelig.
Mnge steder kan man ikke køre fra A til B uden at sidde med en gris'
endetarm tværet op i næseborene.

Jeg personligt mener, at bønderne skulle tvinges/lokkes til at gyllenedfælde
eller alternativt tvinges til at bade i lortet selv.
Så kan de lære det

Aner intet om kalmalerier, men ammiakken udfældes fra luften og forsurer
vort vandmiljø i søerne. Og det er målbart!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-06 16:42

> [...]
>
> Aner intet om kalmalerier, men ammiakken udfældes fra luften og
> forsurer vort vandmiljø i søerne. Og det er målbart!

Fagfolk med detaljeret indsigt i landbrugets konkurrenceevne kan
afgøre om nedfældnings-omkostningen skal påtvinges vore bondske
valutaindtjenere

JEg tror ØstEuropa vil overtage vor rolle og at højteknologi er
redningen, så vi kan beholde lidt ikke-arbejdsløshed i landbruget.
Mine robot-ideer kan være en løsning - og står ubestridt