Hvor kan jeg købe Zappa Japanese Imports?
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 29-09-06 18:27

Faldt over denne måha, men kan ikke vinde den. Nogen, der har set den?
Frank Zappa Japanese Imports

Imported from Japan by Rykodisc! A collector's dream!

Packaged in deluxe mini-album jacket sleeves, these albums by
rock legend FRANK ZAPPA are now available as limited edition Japanese
Imports! These packages re-create the original vinyl packaging in
miniaturized form!

http://rykodisc.com/Catalog/CatalogArtist_01.asp?Action=Get&Artist_ID=597
--
¸.·´¯)
)><((((º> ´\

begin 666 pixel_blue1.gif
I1TE&.#EA`0`#`)$``/______S#/,S ```"P``````0`#```"`E14`#L`
`
end

Fra : Morten Guldager

Dato : 29-09-06 21:28

2006-09-29 3140 Bjørgheim wrote
> [...]
> rock legend FRANK ZAPPA are now available as limited edition Japanese
> Imports! These packages re-create the original vinyl packaging in

Tja, jeg købte min samlig af disse i GUF. Det var ikke billigt, men
jeg har ikke fortrudt.

De er ret gennemført lavet, med inder-sleeves og det hele.

Men det var for en del år siden...

/Morten

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 30-09-06 07:35

Morten Guldager wrote:
> 2006-09-29 3140 Bjørgheim wrote
>
> Tja, jeg købte min samlig af disse i GUF. Det var ikke billigt, men
> jeg har ikke fortrudt.

Ved Hulda! Jeg er gået.
--
¸.·´¯)

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 30-09-06 14:29

<
http://rykodisc.com/Catalog/CatalogArtist_01.asp?Action=Get&Artist_ID=597>> Tja, jeg købte min samlig af disse i GUF. Det var ikke billigt, men> jeg har ikke fortrudt.> De er ret gennemført lavet, med inder-sleeves og det hele.> Men det var for en del år siden...Hvad koster sådan en "japaner-pakke"?Jeg har købt mine enkeltvis forskellige steder, bl.a. viaamazon.de. Men jeg synes at der mangler et par klassikerei pakken: fx "Ruben & The Jets" (1968) og "Burnt WeenySandwich" (1969).--Herluf :·)

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 30-09-06 14:42

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Hvad koster sådan en "japaner-pakke"?
> Jeg har købt mine enkeltvis forskellige steder, bl.a.
> via amazon.de. Men jeg synes at der mangler et par
> [...]

Undskyld. Et eller andet gik galt i redigeringen.
Og sletning af indlægget blev nægtet.

--
Herluf :·)
- mens jeg lytter til Sugarcane Harris'

Fra : Morten Guldager

Dato : 30-09-06 17:55

2006-09-30 Herluf Holdt, 3140 wrote

Aner det ikke, jeg tog bare en af hver og forlangte
20% rabat. (jeg fik dog kun 15% rabat)

/Morten