Afstemningen, DK's sødeste hund.
Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 09:57

Så er det idag det sker.

Der var 3 af finalisterne i Morgen-tv. Desværre var "min" lille boxer
ikke imellem de tre, men det ser ud til, at både den og den engelske
Bulldog kommer på kalenderen. Det er vistnok 10 hunde der kommer der,
og overskuddet af salget vil gå til "Dyrenes Beskyttelse", så jeg
håber at der er mange der vil købe den. Den ene af finalisterne var en
aldeles skøn Golden Retriever, der fungerer som førerhund. Dejlig
hund, men det var de allesammen jo, så det er virkelig svært at vælge
den sødeste.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Hm

Dato : 27-09-06 10:18

> [...]
> aldeles skøn Golden Retriever, der fungerer som førerhund. Dejlig hund,
> men det var de allesammen jo, så det er virkelig svært at vælge den

Selv om jeg ikke er til sorte schæfere så syntes jeg godt nok han var dejlig
og rolig og kun 7 mdr.
hilsen
Hanne

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 10:31

Hm <mishama@hongnet.dk> wrote:
> Den ene af finalisterne var en

> Selv om jeg ikke er til sorte schæfere så syntes jeg godt nok han
> var dejlig og rolig og kun 7 mdr.

Han var ikke alene dejlig, men også super-smuk.

Mvh Tove :)

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 10:42

Tove Krieger skriblede bla:

> Han var ikke alene dejlig, men også super-smuk.

Det er alle schæfere
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-06 10:47

> Det er alle schæfere

Når du nu er så glad for schæfere, hvorfor får du så ikke en
i stedet for det der Hyænekamelsdyr du har nu

/Jens

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 10:50

pwh skriblede bla:

> Når du nu er så glad for schæfere, hvorfor får du så ikke en
> i stedet for det der Hyænekamelsdyr du har nu

Ti stille er skændes med dem i mudder gruppen

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-06 10:53

> Ti stille er skændes med dem i mudder gruppen

De vatpi... har allerede opgivet mig, men alene det at gide
skrive fast i sådan en gruppe siger en del om en person

/Jens

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 11:15

pwh skriblede bla:

> De vatpi... har allerede opgivet mig, men alene det at gide
> skrive fast i sådan en gruppe siger en del om en person

Jo men det er meget almindeligt at Bo's indlæg havner der samt i netikette
gruppen.
Hvis Bo ikke er tilfreds med et indlæg skal man være opmærksom på at han
futter indlægget til anden gruppe hvilket han vist gjorde med et af mine
svar til ham.
Derfor denne pludselige indblanding fra mudder gruppen
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-06 11:32

> [...]
> af mine svar til ham.
> Derfor denne pludselige indblanding fra mudder gruppen

Ok, der er en forklaring på alt her i verden.
Men muddergruppen bør også forstå at de intet har
at gører hos os, hvor svært kan det værer

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 11:18

pwh <gætselv@.dk> wrote:

> De vatpi... har allerede opgivet mig, men alene det at gide
> skrive fast i sådan en gruppe siger en del om en person

Jeg har været så "smart" at putte begge i filteret. Det skulle ALLE
her i gruppen gøre. De har jo hærget Usenet i årevis, så det er nok
naivt at tro, at de stopper.

Det må være sørgeligt, ikke at have andet at tage sig til end at
genere andre, men hvis ingen gider at svare på deres "indlæg", så dør
interessen nok ud af sig selv. De kan simpelthen ikke tåle, at der
findes en god gruppe, så skal den smadres, så lad dog være med at
svare dem. De er jo totalt uinteressante for normale mennesker.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : pwh

Dato : 27-09-06 11:39

> Jeg har været så "smart" at putte begge i filteret. Det skulle ALLE
> her i gruppen gøre. De har jo hærget Usenet i årevis, så det er nok
> naivt at tro, at de stopper.

Det er så den nemme løsning, men også den kedelige

> [...]
> findes en god gruppe, så skal den smadres, så lad dog være med at
> svare dem. De er jo totalt uinteressante for normale mennesker.

Den slags mennesker er som regel ret nemme at jorde,
når de er blevet det et par gange er det min erfaring at de forsvinder af sig selv.
Deres argumetation begrænser sig jo til, "HAHAHA" og "du er dum", "du er grim",
sådan nogle personer kan jeg slet ikke lade værer med at jorde.

Men for fredens skyld her i gruppen skal jeg nok ignorer dem mest muligt.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 12:49

pwh <gætselv@.dk> wrote:

> Det er så den nemme løsning, men også den kedelige

Kedeligt synes jeg nu nok ikke det er, for det er da tidsspilde at
læse så uintelligente indlæg, jeg har endnu ikke set ét indlæg fra det
hold, der bare "duftede" af intelligens.

> [...]
> forsvinder af sig selv. Deres argumetation begrænser sig jo til,
> "HAHAHA" og "du er dum", "du er grim", sådan nogle personer kan jeg

Jeg forstår dig på en måde godt. :)

> Men for fredens skyld her i gruppen skal jeg nok ignorer dem mest
> muligt.

Det er godt Jens. Det er sådan en god gruppe, som ikke fortjener at
blive ødelagt. :)

Med venlig hilsen (også til vovserne)

Tove :)

Fra : pwh

Dato : 27-09-06 12:58

> Kedeligt synes jeg nu nok ikke det er, for det er da tidsspilde at
> læse så uintelligente indlæg, jeg har endnu ikke set ét indlæg fra det
> hold, der bare "duftede" af intelligens.

Hmm... ved nærmere eftertanke må jeg nok give dig helt ret

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 14:00

jopa <spam@nøøø.invalid> wrote:
> Tove Krieger skriblede bla:

> Det er alle schæfere

Jaaaaah, og så er det ikke en gang "løwn" :)

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 14:03

Tove Krieger skriblede bla:
> Jaaaaah, og så er det ikke en gang "løwn" :)

Der er intet så smukt som en schæfer der fredfyldt ligger og tygger juicen
ud af en plettet huskat

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 14:39

jopa <spam@nøøø.invalid> wrote:
> Tove Krieger skriblede bla:
>>
> Der er intet så smukt som en schæfer der fredfyldt ligger og tygger
> juicen ud af en plettet huskat

Er det Mini du tænker på ? Hun er ikke plettet men trefarvet, og hun
er altså meget smuk, at du ved det. ;)

Venlig hilsen

Tove :)

P.S. Jeg synes stadig at Milo er dejlig, så mig kan du ikke skræmme

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 15:34

Tove Krieger skriblede bla:

> Er det Mini du tænker på ? Hun er ikke plettet men trefarvet, og hun
> er altså meget smuk, at du ved det. ;)

Nej din kat rører han ikke. det var Jensen's jeg tænkte på

> P.S. Jeg synes stadig at Milo er dejlig, så mig kan du ikke skræmme
Det er også kun ubudne gæster der behøver at skræmmes
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 28-09-06 16:35

Tove Krieger skrev:

> Han var ikke alene dejlig, men også super-smuk.

Jeg træner Karlo på mit lydighedshold i PH for tiden og han er en super
lækker hund, ingen tvivl om det.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 16:52

Tove Krieger <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:
> [...]
> fungerer som førerhund. Dejlig hund, men det var de allesammen jo,
> så det er virkelig svært at vælge den sødeste.

Så blev det afgjort. Det blev den lille 5½-årige Cairn Terrier Sille
fra Løkken. Hun er også sød at se på.

Se mere her:

http://vimedhund.jubii.dk/

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 27-09-06 17:15

> Så blev det afgjort. Det blev den lille 5½-årige Cairn Terrier Sille fra
> [...]

hehe..cairn eller boxer.. der er jo nogen mennesker der har smag for rigtige
hunde..((-;

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 18:51

Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

> hehe..cairn eller boxer.. der er jo nogen mennesker der har smag
> for rigtige hunde..((-;

Det har du fuldstændig ret i, den lille boxer er da med på kalenderen
det er da altid noget, og Sille er virkelig en skøn lille hund.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 27-09-06 19:02

> Det har du fuldstændig ret i, den lille boxer er da med på kalenderen det
> er da altid noget, og Sille er virkelig en skøn lille hund.

> [...]

du er så loyal mod alle tove! ((-;
dig kan vi li`!!

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 19:09

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 19:11

Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:
>>> hehe..cairn eller boxer.. der er jo nogen mennesker der har smag

> du er så loyal mod alle tove! ((-;
> dig kan vi li`!!

Tak. I lige måde.

Venlig hilsen

Tove :) (Undskyld musen smuttede = dobbeltpostning)

Fra : Kim H.

Dato : 27-09-06 19:03

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:451aa366$0$177$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> hehe..cairn eller boxer.. der er jo nogen mennesker der har smag for
> rigtige hunde..((-;

Men de må da så ha' glemt at stemme

Hedegårds Hunter

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 19:14

Kim H. <futtown@hotmail.com> wrote:
> "Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
> skrev i en meddelelse

> Men de må da så ha' glemt at stemme

Hej Kim.

Du skulle have tilmeldt Hunter, han havde haft en rigtig god chance.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 27-09-06 19:12

"Kim H." <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men de må da så ha' glemt at stemme
>

> Hedegårds Hunter
>
>--

næ da, det har de da netop ikke!

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Leyna

Dato : 28-09-06 00:08

On Wed, 27 Sep 2006 18:14:47 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"

>hehe..cairn eller boxer.. der er jo nogen mennesker der har smag for rigtige
>hunde..((-;

Jaja, du snakker gør du. Nu deltog mine jo ikke, så derfor måtte man
jo vælge det næstbedste!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk