D-Link DVG-1402S dør ved opsætning af PPPo~
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-09-06 21:29

Hej

Min nyindkøbte router kan jeg ikke komme i kontakt med, efter jeg har
indtastet brugernavn og password under PPPoE. Jeg er nødt til at resette
den, for at komme i kontakt med den igen. Det er aldrig lykkedes mig at
skabe forbindelse til internettet.

Det vil have primær DNS. Der står 0.0.0.0, som jeg forventer betyder at den
for tildelt fra ISP??

I manualen står jeg kan tildele forbindelsen et navn (ligesom på min Zyxel),
men der er ikke noget sted at skrive det. Men det burde vil ikke have noget
at sige?

Nogen som har fået den til at virke med PPPoE? Alle hints er meget velkomne.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 02-10-06 19:54

Det viser sig at der er fejl i denne router. D-link har rettet fejlen når
den næste firmware bliver frigivet. Problemet er der kun ved PPPoE.

Fra : KsNa

Dato : 02-10-06 21:09

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det viser sig at der er fejl i denne router. D-link har rettet fejlen når
> den næste firmware bliver frigivet. Problemet er der kun ved PPPoE.

Hvilken udbyder bruger PPPoE.

Mvh
Kim

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 04-10-06 07:18

"Hvilken udbyder bruger PPPoE"

Energimidt. (Fibernet)

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er ved svar på mail

Fra : IsFugl

Dato : 04-10-06 08:34

On Mon, 2 Oct 2006 22:08:43 +0200, "KsNa" <KsNa@invalid.invalid>
wrote:

>"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Hvilken udbyder bruger PPPoE.

TDC har gjort eller gør stadig (jeg have PPPoE sidste år hos dem)

--
steffen

Fra : KsNa

Dato : 04-10-06 17:19

"IsFugl" <tv@kvaek.dk> skrev i en meddelelse

> TDC har gjort eller gør stadig (jeg have PPPoE sidste år hos dem)

TDC er stoppet med PPPoE, det var derfor jeg var nysgerrig.

Mvh
Kim