Michael Obley ?
Fra : Jan

Dato : 26-09-06 14:32

Jeg hørte en god sang i radioen sidste dag. navnet på sangen er Home og
mener kunstneren var noget i retning af Michael Obley, men kan ikke finde
nogen der passer med navnet. Er der nogen der kan hjælpe ?
mvh Jan

Fra : Eliasen

Dato : 26-09-06 15:12

"Jan" <jancon-s@remove.mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> og mener kunstneren var noget i retning af Michael Obley, men kan ikke
> finde nogen der passer med navnet. Er der nogen der kan hjælpe ?

Ku' det være Michael Buble?

http://www.lyricsdomain.com/13/michael_buble/home.html

--
Eliasen