Hvorfor vil Frevert(DF) rive Jagtvej 69 ne~
Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-06 18:50

Hvorfor vil Frevert(DF) rive Jagtvej 69 ned.?

At rive Christiania ned har ligeledes altid været en fuldemandsbøvs og
kun det.

Det sandsynlige er vel at Procesbevilgingsnævnet afviser
højesteretsbehandling og Fogedretten beordrer politi og låsesmed til
at hjælpe Faderhuset ind - ved juletid.

Så vil de - naive? - kristne søge at få rodløse unge i hovedstaden til
at komme i huset, så snart det er sat nødtørftigt i stand.

Det tvivler jeg på, at de får meget ud af, og dette ansigtstab undgås
hvis huset rives ned og kommunen yder en kæmpeerstatning til
Faderhuset for at destruere deres ejendom.

Selvfølgelig håber jeg, at der kan skabes et kristeligt alternativ og
snart - hvem har et bud på hvordan?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-09-06 19:52

Bo Warming skrev:
> Hvorfor vil Frevert(DF) rive Jagtvej 69 ned.?

Angiveligvis fordi Faderhusets medlemmer (i fald det altså vitterligt
lykkes panserne at få tømt dèn rotterede for autonome krapyler!) vil
blive udsat for det ene blodige, organiserede voldsoverfald efter det
andet indtil de lykkes dem at få skræmt ejerne væk: Vi taler her om
noget, der hurtigt vil kunne få selv de autonomes ellers nok så
modbydelige chikane mod dig til at ligne den rene harmløse legestue.

Således vil man have en latent krigsskueplads, så længe huset nogensinde
står der.

Hvis man derimod - nu ved jeg grundet manglende link ikke helt hvad
Frevert nøjagtigt har sagt, men jeg gætter mig frem - rev Jagtvej 69 ned
(forudsat at man SELVFØLGELIG på een eller anden måde kunne kompensere
det retmæssigt over for Faderhuset!), så ville der ganske ikke være
noget "hævdvundent brohovede" for de autonome at prøve at tilbageerobre:
Der ville være en rygende askedynge og i bedste fald hurtigt noget
rigtigt nydeligt nybygget kapitalistejendom.

Så kunne de ellers nok prøve at indtage nok så mange andre huse, men de
ville aldrig i samme grad kunne "hævdes" som "deres".

Det kan botanisk set sammenlignes med en rod af een eller anden led
ukrudtsplante, der nødvendigvis skal hives op, for at skidtet ikke bare
lynhurtigt kommer igen...

Anders Peter Johnsen

Fra : Patruljen

Dato : 26-09-06 12:07

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
>
> Det kan botanisk set sammenlignes med en rod af een eller anden led
> ukrudtsplante, der nødvendigvis skal hives op, for at skidtet ikke bare

Som i ausrotten ?

Best regards Bruun