maximering af browser uanset skærmstørrels~
Fra : Bent Sørensen

Dato : 22-06-01 12:48

Hvordan sikre man sig at brugerens browservindue er maximeret uanset
skærmstørrelse?

Jeg kan godt finde ud af at åbne en ekstra browser i en given størrelse, men
vil gerne have at brugerens browservindue er maximeret

Hilsen
Bent

Fra : Bent Sørensen

Dato : 22-06-01 14:26

<head>

<title>Edit Browser</title>
<script LANGUAGE="JavaScript"><!--

function edit(){

window.open('index.html','Edit_Browser','toolbar=no,width=800,height=600,loc
ation=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=yes,resizable=yes,co
pyhistory=no');

history.go(-1);

}

// --></script>

</head>

Denne kode virker udmærket for mig på nettet, men jeg har det problem at den
skal virke på en selvkørende CD - og der lader den en ekstra browser stå
åben under siden "index.html" - og hvis der er en der kan fortælle mig
hvordan jeg får browseren til at maximere sig ville det bare være helt
fint - på forhånd tak

Bent