Vold værre end pædofili - se Ungeren-pøble~
Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-06 00:41

Vold værre end pædofili - se Ungeren-pøblen

Massemediernes extreme ondskab ses i at de har opgejlet
skolelærersønner til dyrt hærværk og vold på Nørrebro.

I mail til mig blåstempler bøllernes talsmand, at nogen af dem truer
med tæsk, når jeg nærmer mig Faderhusets ejendom, på statsejet
vejbane.

Men for journalisterne, der blot skal skabe afledninsmanøvre fra
muslim-ondet, er autonome "fredelige og humoristiske".

Er der noget negativt at sige om danske nazier i sammenligning - de
har utraditionelle historieteorier, har respekt for Søren Kams
ridderkors og de er uvoldelige?

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 25-09-06 06:23

> I mail til mig blåstempler bøllernes talsmand, at nogen af dem truer med
> tæsk, når jeg nærmer mig Faderhusets ejendom, på statsejet vejbane.

Det har vi diskuteret, Bo. Det er ikke en blåstempling.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-06 06:47

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message

> Det har vi diskuteret, Bo. Det er ikke en blåstempling.

Talsmanden der mailsvarede mig, mener den enkelte der finder det
FORNUFTIGT at true mig med tæsk, skal ikke rette ind efter en kollekiv
gruppe-moral

Vedr Irak og Bush har de fælles moraliseren - ikke vedr egen vold

Hvis blot een truer med vold, bør ALLE varetægtsfængsles længe - ikke
kun de der har angrebet politiet, dvs p.t. 5 af de 263

Aviserne skrev 260 og så 266 og nu sir TV 263 hvoraf desværre allerede
258 er løsladt

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-06 07:56

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message

> Det har vi diskuteret, Bo. Det er ikke en blåstempling.

Alene det at true med vold - når er mange og stærke unge mænd og
tidligere har smadret min cykel og min cykelanhænger, da jeg samlede
underskrifter for Glistrup, er en værre forbrydelse end
kærtegns-pædofili.

Fælles for forargelsen over de to meget forskellige lovbrud, er at en
travl madsøgende stenaldermand ville ikke spilde tid på
strafliderlighed, men vi har god til og vil blande os og føle os som
retfærdige dommere.Vi elsker et alibi til centralisering, lovkontrol,
heksejagt

Hvis nid og nag skal afføde kritik og debat, så prioriter forbrydelser
der kan gå mode i og som kan eksplodere, såsom gadevold og terrorisme
Og som rammer uskyldige. Hvor uskyldig var Rudys "offer" ?.

Sexismebagatellerne klares bedst ved at forældre lærer deres børn at
sige nej.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-06 15:18

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message

> Det har vi diskuteret, Bo. Det er ikke en blåstempling.

Jo.
1945 besattes tyskerne af især USA og USSR og den røde hær begik nok
titusind gange flere voldtægter end de amerikanske besættelsestropper
(som også var ret grove)

Stalin sagde ikke "det er blåstemplet" man han straffede aldrig brud
på Haag-konventionen DVS HAN DE FAKTO BLÅSTEMPLEDE VOLDTÆGT af tysk
kvindfolk fra alder 1 til 90, og stort set kun de tyskere af hunkøn,
der gik under jorden slap.

og samme psykopat-etik har talsmanden for ungeren der finder det
fornuftigt at hin enkelte autonom truer med tæv og ingen kritik har af
vold overhovedet

Som du ser i TV vedr igår og sidste uge så er der ingen kontrol med
bøllerne, hvis talsmand, "Adam", klart finder al fejl hos politiet,
og ikke kun han men også politiets vagthavende finder al fejl hos mig,
hvis jeg lemlestes fordi jeg nærmede mig JAgtvej 69

MAgt er ret i DK, når Islam-magt skimtes forude
Politiet har givet op og skynder sig meget at løslade alle 266
anholdte minus 5, når de udsættes for lemlestelsesforsøg fra
tusindallige horder - der burde straffes kollektivt.