Skærme
Fijala 3554
Reparation af signal kabel
Fra : Martin Elkjær Nielse~

Dato : 22-06-01 12:40

Hejsa,

Jeg har på en pc-auktion her i mit firma fået fingrene i en Samsung 710s 17"
skærm (pris: kr. 0 ), som i forbindelse med et indbrug har fået klippet
signalkabelet over. Så for at få den til at virke skal jeg have sat et nyt
stik på.

Men hvor finder jeg et diagram, som fortæller hvilke ben de forskellige
ledninger skal sidde på ??
Nogen forslag ??

mvh
Martin

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 22-06-01 13:35

http://sunsite.dk/hwb/co_VGA15.html

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Martin Elkjær Nielse~

Dato : 24-06-01 20:38

Hej Jesper,

Tak for linket - havde dog selv fundet siden. Men jeg mangler stadig et
overblik over hvilke ledninger fra skærmen der giver/modtager de forskellige

Det ender nok med at skiller min anden samsung skærm ad og går i krig med
voltmeteret.

mvh
Martin