Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CompactFlash og batteri til Canon S20
Fra : Anders Winther

Dato : 22-06-01 11:34

Hej,
Lige nu har jeg kun 16 MB ram i mit kamera..
Jeg ville gerne have noget mere..
Er der en fabrikant I kan anbefale.. Apache er jo gode til almindelige
SD-ram m.m.. Men er der andre (og billigere) der laver lige så gode CF-ram
som dem?

Jeg har nemlig hørt at f.eks. Feiya's ram skulle være langsomme, så det
tager længere tid at tage et billede..

Og så en anden ting..
Det batteri der fulgte med løber hurtigt tørt.. Er der nogen der kan
anbefale et andet batteri?
Det er et 6V 650 mAh (Ni-MH) der sidder i nu..
Jeg har læst i manualen at man kan få et Litiumbatteri til det.. Men det kan
lige tage 10 billeder (65 i alt med LCD tændt) mere på en opladning..
Så hvis der findes endnu bedre batterier bil jeg gerne høre om dette..

På forhånd tak..!

Mvh.
Anders

Fra : Erik Christensen

Dato : 22-06-01 20:37

"Anders Winther" <anders@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der en fabrikant I kan anbefale.. Apache er jo gode til almindelige
> SD-ram m.m.. Men er der andre (og billigere) der laver lige så gode CF-ram

Apacher 128Mb virker udemærket med min Ixus, men ikke med min kortlæser og
heller ikke med en MC218, har på fornemmelsen at det er lidt for langsom.

Sandisk har jeg ikke haft problemer med eller hørt dårligt om, så det er nok
det
sikreste valg.

Regn med en længere opstartstid af kameraet med større kort.

Det bedste ville være at låne et kort før du køber.

Mvh
Erik

Fra : pwa

Dato : 22-06-01 22:51

"Erik Christensen" <erikac@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> Erik
>
>Prøv et MEMOREX, (for eks. 64MB, kroner 499,00) samme hastighed som Canon
FC.

v/h pwa