DANSK APPLESTORE !!!
Fra : SK

Dato : 22-06-01 11:33

Hej med Jer...

Da jeg lige har købt et Que!Fire 16x10x40 drev samt Toast 5 mangler jeg
febrilsk iMovie 2 til at lave Video Cd'er med.

Jeg ringede derfor til Apple der fortalte mig at hvis jeg skal have den
danske udgave af iMovie 2 må jeg vente til den danske Applestore åbner på
nettet...om 1 til 2 måneder... HURRA HURRA HURRA !!!

Nå, men i mellemtiden - jeg har kun iMovie 1 - er der en i gruppen der vil
sælge mig en dansk iMovie 2 så jeg kan komme igang med at lege med Video CD
?

Hilsen Søren K

Fra : Simon T

Dato : 22-06-01 12:13

SK <sk@frekvensmedia.dk> wrote:

> [...]
> sælge mig en dansk iMovie 2 så jeg kan komme igang med at lege med Video CD

WOW! Det ville da være fedt hvis Apple endelig har fået sig nosset
sammen til at yde samme service herhjemme som vores svenske brødre har
haft længe...
Jeg har i hvert fald betragtet det tomme faneblad mellem æblet og
iTools som nogen nær en hån!

Simon T

--
If you can't beat them, join them... and then beat them.

Fra : SK

Dato : 22-06-01 12:31

Hej igen...

Jeg har fået allerede fået hjælp ang. iMovie 2 !

Ha' en festlig weekend

Søren K

Fra : Peter Perlsø

Dato : 22-06-01 17:05

> [...]

> danske udgave af iMovie 2 må jeg vente til den danske Applestore åbner på
> nettet...om 1 til 2 måneder... HURRA HURRA HURRA !!!

Wow... kun efter næsten 4 år. Hurra for Apple Danmark.

--
- Peter
http://haxor.dk - Mac news portal