Produktion af sæd
Fra : Anonym

Dato : 22-06-01 11:57

Kan man gøre noget for at produksere mere sæd/sperm?

Hilsen
Anonym

Fra : Cowey

Dato : 22-06-01 13:02

"Anonym" <nysgerrig30@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man gøre noget for at produksere mere sæd/sperm?

Jeg har hørt at jo mere man stimulerer kirtlerne,jo mere sæd producerer
man(d)
dvs, jo mere sex! jo mere sæd!

MVH Mirian ( der ikke kan huske hvor hun har det fra!!!)

Fra : Anonym

Dato : 22-06-01 14:08

Vil det sige at hvis man går og nulder dem så produksere man også mere?

Fra : John Sahl

Dato : 22-06-01 13:31

> Vil det sige at hvis man går og nulder dem så produksere man også mere?

Det er vist mere noget med at jo flere sædudløsninger du har des mere
produceres der.

Jeg kan dog heller ikke huske hvor jeg har det fra.

Kan du ikke overveje at skrive under det du svarer på og klippe resten væk?
Se eventuelt www.usenet.dk

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Sott

Dato : 22-06-01 13:28

Hej Anonym :0)

> Kan man gøre noget for at produksere mere sæd/sperm?

Aner det ikke... men
Jeg har læst, at danske mænds sædproduktion generelt er dårlig, og ligeledes
kvaliteten. Og jeg har deltaget i et foredrag hvor der blev fremhævet et
element som kunne have indflydelse. Nemlig brugen af stråforkorter til vores
korn, der bliver brugt i produktionen af brød. Det var i hvert fald en
velkendt ting, at det forringede kvaliteten og vistnok mængden af sæd hos
grise (hvis organer man jo har villet bruge til mennesker). Om det så er
påvirkningen i graviditeten eller gennem livet af dette stråforkorter, det
ved jeg ikke.

Derudover har jeg læst og hørt et utal af gange, at stramme
bukser/underbukser er en dårlig ting. Og at væskemangel kan have en vis
negativ effekt (og kaffe og øl er ikke væske).

Så jeg tænker noget i stil med:
Drik en større mængde vand.
Hold dig fra stramme bukser/underbukser.
Køb brød bagt af korn uden brug af stråforkorter (kan købes i
brugsen/kvickly - *S* - jeg har to drenge).
Og som Cowey skrev - dyrk sex ofte, eller onanér.

Hvis generel stimuli skulle have en effekt, så kunne bækkenbundsøvelser også
være en idé, idet det må virke stimulerende at bruge de muskler der er
omkring "området" og Tomas har jo nævnt en god sideeffekt - at man kan blive
bedre til at "styre" hvornår man kommer

Det var så mine 10 ører *G*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Mic

Dato : 23-06-01 07:18

Hej Søs

> Det var så mine 10 ører *G*

TI ører?? DET var mange. Hører du så bedre end os andre nu?? *LOL*

Mvh

Mic

Fra : Sott

Dato : 23-06-01 10:19

Hej Mic :0)

"Mic" <mico@post.opasia.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Søs

> TI ører?? DET var mange. Hører du så bedre end os andre nu?? *LOL*

Næh... dårligere - jeg har jo lige "afleveret" mine 10 ører *GG*

Søs

Fra : Mikkeline

Dato : 22-06-01 18:57

Anonym wrote
> Kan man gøre noget for at produksere mere sæd/sperm?

Hvis det er antallet af sædceller (sæd består jo af mange
stoffer!), som du er interesseret i at øge, så er det bedst at
have et par dages pause imellem udløsningerne - men fyr bare løs,
hvis du vil fortynde væsken!
Er det fordi du ønsker at være _brandslukker_ , ja, så har jeg
ingen anelse - nogle fyre med erfaringer på dette område?

/Mikkeline

Fra : Dick

Dato : 22-06-01 22:01

Den 22 Juni 2001 19:56:44 +0200, skrev "Mikkeline" <no@mail.dk> i
dk.snak.seksualitet:

>Er det fordi du ønsker at være _brandslukker_ , ja, så har jeg
>ingen anelse - nogle fyre med erfaringer på dette område?

Det siges at tilskud af zink og E-vitamin skulle fremme produktionen.

Kroppen har jo mange smarte reguleringsmekanismer og een af dem er
at hvis man har brug for meget sæd/sædvædske (=mange udløsninger) , ja så
øger kroppen også sin produktion. Hvis man derimod sjældent får udløsning
(Gud forbyde det , så nedsættes produktionen tilsvarende.

Prøv derfor dette eksperiment. Tag en uges tid hvor I får så mange udløsninger
som muligt. Dyrk sex med konen/kæresten så ofte som muligt og onaner resten af
tiden, morgen, middag og aften. Prøv at få mindst 4-5 udløsninger om dagen. Det
burde blive en morsom uge

Nu er kroppen vænnet til at I udløser meget og produktionen af sæd/sædvædske
kører på højtryk.

Så kommer så den triste del. Nu skal I gå en uges tid eller i hvert fald nogle
dage uden at få udløsning overhovedet. Kroppen kører stadig produktion i højeste
gear.

Den dag hvor I så endelig ønsker udløsning igen, skal I gøre følgende :
En halv til en hel time inden I ønsker udløsning skal I onanere jer selv
-næsten- til udløsning. Pas på ikke at overskride point-of-no-return, så det er
nok bedst selv at styre det i stedet for at lade konen/kæresten gøre det.
Ved at gøre det, snyder I kroppen til at tro I har ejakuleret og populært sagt
vil kroppen begynde en 'opfyldning' til næste udløsning.

Nå der så er gået den tid fra jeres -næsten- udløsning som der normalt plejer at
skulle gå mellem at I "kan" to gange, så skulle I endelig lang om længe være
klar til en rigtig monster udløsning. Nyd det - det er dejligt.
Om det bliver lige i samme mængder som Peter North er trods alt ikke sikkert,
men det kan bestemt blive -ret- voldsomt.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-07-01 15:44

Fri, 22 Jun 2001 11:57:15 +0100 skrev "Anonym" <nysgerrig30@hotmail.com>

Hej Anonym,

>Kan man gøre noget for at produksere mere sæd/sperm?

Ja, du kan, udover at indtage en sund kost (dermed menes manglen
giftstoffer) med massere af protein og væske, gå at være ophidset
gentagne gange uden udløsning.

Hvis du f.eks. de sidste 24-48 timer op til gentagne gange onanerer til
du er tæt på udløsning, og så holder pause nogle timer (men sdu drikker
mere væske), vil du konstatere at du udløsning er langt mere kvantitativ
end normalt når du endelig sprøjter.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 10-07-01 13:59

> [...]
> du er tæt på udløsning, og så holder pause nogle timer (men sdu drikker
> mere væske), vil du konstatere at du udløsning er langt mere kvantitativ

Eller man kan gå op af en man er totalt tændt på hele dagen uden at røre denne.
Når man så endelig gør , har man gang i noget af en brandslukker :)