Billigste abb.
Fra : KO

Dato : 22-06-01 10:44

Hvad er det billigste abb. man kan have når man skriver SMS og ringer for ca. 300 kr. om måneden?
Har kikket meget interesseret på Telmore, men har ikke dankort.

Takker
Kim

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-06-01 11:35

KO skrev:

>Hvad er det billigste abb. man kan have når man skriver SMS og ringer for ca. 300 kr. om måneden?
>Har kikket meget interesseret på Telmore, men har ikke dankort.

Jeg er ikke sikker, men jeg mener du hos WOL kan betale på andre måder
- vist bl.a. over din internetregning hvis du er kunde hos dem. De er
lidt dyrere end Telmore, men tag et kig.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 22-06-01 14:03

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> writes:

>Hvad er det billigste abb. man kan have når man skriver SMS og ringer for ca. 300 kr. om måneden?
>Har kikket meget interesseret på Telmore, men har ikke dankort.

Prøv at kigge på http://www.teleprisguide.dk/

Hilsen
Per

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Christopher Tracy

Dato : 23-06-01 12:06

Hej..

> Hvad er det billigste abb. man kan have når man skriver SMS og ringer for
ca. 300 kr. om måneden?
> Har kikket meget interesseret på Telmore, men har ikke dankort.

Jeg har selv abb. hos www.telepassport.dk , og er meget tilfreds, de er
heller ikke dyre, og det er også uden abb.

/C.T.

Fra : Fætter Højben

Dato : 23-06-01 18:36

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvad er det billigste abb. man kan have når man skriver SMS og ringer for
ca. 300 kr. om måneden?
> Har kikket meget interesseret på Telmore, men har ikke dankort.

Hvorfor har du ikke dankort? Hvis du er under 18 må du alligevel ikke have
et telmore abb.

Fra : KO

Dato : 24-06-01 18:31

Jeg er sku 24 år!!!! Har bare ikke haft brug for et Dankort. Nogle kan altså nøjes med kontanter.
Nå, men nu har jeg altså bestilt et dankort......... så er den potte ude af verden!

"Fætter Højben" <lksddjrfslasdkrj@iasasdasd.dk> skrev