zen micro 6GB vs. en zen V+ 2GB
Fra : JcLind

Dato : 24-09-06 09:38

Jeg kan købe en zen micro 6GB og en zen V+ 2GB.
De koster det samme, men jeg kunne godt tænke mig at vide forskellen på
de to?
Hvilken har den bedste lyd. Er de ens i lyden er det vel bedst at købe
den, med størst lagerplads?

Har nogen et link, hvor de testes?
Eller har personlige erfaringer?

Svar modtages med glæde

VH jakob

Fra : Thomas

Dato : 24-09-06 18:31

"JcLind" <Svar-her-i@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de to?
> Hvilken har den bedste lyd. Er de ens i lyden er det vel bedst at købe

Jeg ved ikke noget om det med lyden... Jeg har selv en Zen Micro 5GB og
syntes den lyder fin...

Den overordnede forskel mellem Micro og V/V+ modellerne er, at V/V+
har en farveskærm der kan vise billeder og film.
Den almindelige Zen kan bare spille musik-filer....

Så hvis du ikke har brug for at spille video-filer, men bare en
mp3-afspiller,
så vil jeg da klart anbefale dig at købe den 6GB Zen Micro

Mvh. Thomas