Hjælp - hvilken sang???
Fra : Knud K. H.

Dato : 23-09-06 11:34

Jeg ved ikke hvad den hedder, så søger efter navnet og kunstnernavnet
på en sang, hvor de synger italiensk ind imellem. Kunne lyde lidt a la
noget Gigi d'Agostino... Meget fængende beat og melodi.
Hørte den for første gang her i foråret 2006, så tror
den er derfra omkring ca, men den ku også være ældre
Det er indenfor genren dance/blød techno..
Bliver også spillet en del i forbindelse med bl.a. fodboldkampe, og andre
events. Men hørte den mest her i marts/april på diskoteker...

Jeg kan godt nynne melodien, men det er jo lidt svært her....

Nogle bud?

På forhånd tak.

mvh.
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-06 11:45

"Knud K. H." <kkh77@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> events. Men hørte den mest her i marts/april på diskoteker...
>
> Jeg kan godt nynne melodien, men det er jo lidt svært her....

Hej Knud

Du kan da prøve at gå ind og lytte på de forskellige numre med Gigi
d'Agostino,på TDC musik side.Måske du kan finde melodien på den måde.Håber
det lykkedes for dig..at finde det ønskede nummer.

Venlig hilsen
Anne

Fra : Knud K. H.

Dato : 23-09-06 11:54

> Du kan da prøve at gå ind og lytte på de forskellige numre med Gigi
> d'Agostino,på TDC musik side.Måske du kan finde melodien på den måde.Håber
> det lykkedes for dig..at finde det ønskede nummer.

Det har jeg prøvet - uden det store held. Så tror heller ik det er ham,
men stilen er lidt derhenaf...

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-06 12:16

> Det har jeg prøvet - uden det store held. Så tror heller ik det er ham,
> men stilen er lidt derhenaf...

Vi håber der er en der kan hjælpe dig.Mon ikke det lykkedes en dag.

Fra : pc

Dato : 27-09-06 16:37

On Sat, 23 Sep 2006 12:33:43 +0200, "Knud K. H." <kkh77@webspeed.dk>
wrote:

> [...]
>events. Men hørte den mest her i marts/april på diskoteker...
>
>Jeg kan godt nynne melodien, men det er jo lidt svært her....

måske er det ham svenskeren E-type

Fra : Knud K. H.

Dato : 27-09-06 18:43

> måske er det ham svenskeren E-type

hmm. måske - har han lavet noget der ku minde om
min lidt upræcise beskrivelse da?