Servarlager ??
Fra : Kim S

Dato : 23-09-06 10:58

Mine hjemmecomputere er koblet op på nettet via en alm.
router, en Netgear WRT54. Ikke trådløst...
Der er delte mapper på, og vi har altid kunnet kopiere filer
fra den en til den anden.
Nu er de pludselig "ikke tilgængelige" for hinanden mere.
Får besked om, at "Der er ikke serverlager nok til at udføre
denne kommando".
Hvor skal jeg fejlsøge ??
De kører med WinXP Pro.
Mvh, Kim

Fra : Kim S

Dato : 23-09-06 11:00

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> Mine hjemmecomputere er koblet op på nettet via en alm.
> router, en Netgear WRT54. Ikke trådløst...
Ikke Netgear, men Linksys...

Mvh, Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-09-06 11:21

Kim S skrev:

> Får besked om, at "Der er ikke serverlager nok til at udføre
> denne kommando".

Er der en harddisk der er ved at være fyldt?

--
Bertel

Fra : Kim S

Dato : 23-09-06 12:24

> Er der en harddisk der er ved at være fyldt?

Nope... Der er >100Gb fri på begge computere.
Jeg kan godt se de delte mapper, men hvis jeg vælger
en af dem, får jeg fejlen.

Mvh, Kim

Fra : Kim S

Dato : 23-09-06 14:37

> [...]
> Nu er de pludselig "ikke tilgængelige" for hinanden mere.
> Får besked om, at "Der er ikke serverlager nok til at udføre

Fandt løsningen her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;177078

Mvh, Kim