Rådne Ritts rørte mose-vande
Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 03:48

Rådne Ritts rørte mose-vande

Blæser det fra Nørrebro ind mod indre by, så kan lidt glitrende blå sø
ses på vor side, som så endelig er uden et brunt lag af døde, rådnende
vandplanter, men man skal vide hvor man skal kikke, for naturskønheden
er indskrænket efter kommunen har uddelegeret til sø-biologer at
prioritere menneske-velfærd ned på bekostning af fiske-velfærd.

Sortedams-MOSEN, Peblinge-MOSEN og Sanktjørgens-MOSEN er navnene
idag.

Bondams byggepampere truer mig med tvangsbøder, hvis ikke taget på mit

_eget_ , private , købte hus normaliseres, for det er ikke
smagsdommernes kop te

De sku hellere give københavnerne fortidens tre skønne blå søer
tilbage.

_Stjålne_ huse som Jagtvej 69 får derimod lov at svine incl på
nabohusene, for her tør politiet kun nærme sig, når de har
forstærkninger fra andre politikredse. Magt er ret og vold belønnes.