Ungdomshuspiger er få og usexede
Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 01:07

Ungdomshuspiger er få og usexede

" Den udprægede maskuline stemming, det kunne jeg se allerede
dengang, hvor jeg knap havde læst min første terapiborg, udviklede en
særlig form for ømhed pigerne imellem. En slags
ungdomshus-lesbianisme, der ikke skulle tages for meget mere, end hvad
det var. Pludeslig som man stod der, i klumpen forran scenen, op ad
baren nede i Spejlægget, begyndte de at kysse volsomt og vådt. Bløde
pigelæber, kærlige berøringer, store snørestøvler, slidte jeans og
store tunge læderjakker, metal. Så holdt de op igen.Og skred.Hver sin
vej. For det meste. "

Politiken 2sektion-Lørdag 26. februar 2005

" En kvinde, som sværger på, at hun aldrig er blevet kysset,
har så sandelig også grund til at sværge. Brigitte Bardot

" En kvindes kyskhed består ligesom et løg af flere lag.
Nathaniel Hawthorne

" Er sex noget griseri? Kun hvis man gør det rigtig. Woody
Allen

" Et kys er en forespørgsel på anden etage om der er ledigt på
første.ArtGarfield

" Et menneske kan aldrig virkeligt brændende begære noget, hvis dette
begær er dikteret af fornuften.Duc de La Rochefoucauld

" Fear of Flying. The zipless fuck is absolutely pure. It is
free of ulterior motives. There is no power game. The man is not
"taking" the woman is not "giving" . The zipless fuck is the purest
thing there is. And it is rarer than the unicorn. Erica Jong 1942 -

Hs For lovers in the real and strong meaning of the term, the
satisfaction of sexual desire is inessential. It is merely a symbol.
Nietzsche

" I enhver mands personlighed , rager interessen for erotik op
som en kæmpe bjergtinde. Nietzsche Pinnacle: The degree and kind of a
persons sexuality

"Kvinden kontrollerer sin sex, fordi hun for sex får alt det, som for
hende er endnu vigtigere end sex. Esther Vilar

"Kvindens forfængelighed er roden til al erotik. Sigurd Hoel

" Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens. Det er også
årsagen til, at bordeller med mænd ikke er slået igennem. Esther
Vilar

" Mellem dem der sælger sig i prostitution, og dem der sælger
sig i ægteskabet, er der ikke anden forskel end prisen og konkraktens
varighed. Simone de Beauvoir

Menneskene har udelukket det seksuelle """

" Moral: For at gøre lykke hos damerne (at sige de ret galante
damer) må man være brav liderlig. Steen Steensen Blicher:
en uopfyldt højst ulyksalig spådom

" On bisexuality: It immediately doubles your chances for a
date on Saturday night. Woody Allen

" Psykiater: Hvor ofte sover I sammen?HAN-SVAR: Næsten aldrig,
måske tre gange om ugen.HUN-SVAR Hele tiden, jeg vil sige tre gange om
ugen.
Woody Allen og Diane Keaton, i filmen "Mig
og Annie"

H" At bede en kvinde om lov til at kysse hende, før man gør det,
er kun på en krænkende måde at vælte hele ansvaret over på hende.
Helen Rowland og Poul Sabroe

" Sex - the poor man's polo. Clifford Odets

"Hvad er det pinligste øjeblik i dit liv"Der er at komme hjem fra et
møde og opdage, at man har glemt at knappe bukserne. Og at skjorten
tilmed stak ud af gylpen. Det skete faktisk her for kort siden. Det
var dybt pinligt. At kommme hjem og se sig selv i et spejl og se: Gud,
der stikker en del af skjorten ud af den øverste del af gylpen. Det
var ikke til at bære. Bertel Haarder Politiken 25 august 2002

Fra : Jesper

Dato : 23-09-06 03:33

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> Ungdomshuspiger er få og usexede

Nå, der er nok ikke nogen af dem der vil gøbbe kyk på BW LOL

--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 08:51

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Nå, der er nok ikke nogen af dem der vil gøbbe kyk på BW LOL

Ifølge Politiken23.9.06 var der en studine blandt Ungeren aktivisterne
1986-93

Dengang jeg stod med min etårige søn i barnevogn og så dem forsøge at
smide bomstærke Glistrup i søen i Fælleden var de 200 ens uniformerede
med ens kasteskyt og ikke een pige.

Siden har jeg ser ret flotte pige blandt dem og jeg tror ikke de gad
nogen af fyrene til noget erotisk, jvf første del af mit citathalehæng
i trådstarten.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-09-06 11:12

Den Sat, 23 Sep 2006 04:33:18 +0200 sendte
spambuster@users.toughguy.net (Jesper) følgende røgsignaler:

>Nå, der er nok ikke nogen af dem der vil gøbbe kyk på BW LOL

Hvis du fjerner "af dem" i ovenstående sætning, så afspejler det
virkeligheden noget bedre.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-09-06 10:02

On Sat, 23 Sep 2006 02:06:52 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>pigelæber, kærlige berøringer, store snørestøvler, slidte jeans og
>store tunge læderjakker, metal. Så holdt de op igen.Og skred.Hver sin

Hmm det lyder da ellers ømt

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)