Natasha og bortfører var bekendte
Fra : Bo Warming

Dato : 22-09-06 17:20

Tilfældig læste jeg idag en gratisavis, vistnok "24 timer" og der stod
en masse detaljer
SOM ANDRE FORTIER
om at Nataschas forældre var gode venner med bortfører Priklopip

Så vær ikke naiv og gør hende uskyldig og offer

Hun er berømt og rig nu - og er ikke dum.

Fra : @

Dato : 22-09-06 17:37

On Fri, 22 Sep 2006 18:20:17 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Tilfældig læste jeg idag en gratisavis, vistnok "24 timer" og der stod
>en masse detaljer
>SOM ANDRE FORTIER

som noogle andre ikke gider skrive om

den danske boulevardpresse HAR allerede skrevet om dette

>om at Nataschas forældre var gode venner med bortfører Priklopip
>
>Så vær ikke naiv og gør hende uskyldig og offer
>
>Hun er berømt og rig nu - og er ikke dum.

og ?

hvad har det med nyhedsgruppen dk.politik at gøre?

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : JensenDenmark

Dato : 22-09-06 19:56

> [...]
>
> Så vær ikke naiv og gør hende uskyldig og offer
>
> Hun er berømt og rig nu - og er ikke dum.

Der er ting, som forklarer at hun var vandt til at blive tævet og tugtet, så
hun i modsætning til mange børn nok klarede sig bedre end så mange børn i
tilsvarende situation ville have gjort.

http://ekstrabladet.dk/112/article227190.ece

Men jeg har i tidligere tråde redegjort for de mekanismer, som kan have
udløst denne mærkværdige kombination af taknemlighed og had, som hun udviser
overfor bortføreren. Endda med links, som jeg ikke gider at skrive en gang
til.

Der er ca. 50-100.000 børn hvert år, som får deres opdragelse outsourcet til
diverse pseudo-samfund, hvor at retten til at kigge op fra gulvet og se ud
over havet er noget, der de skal gøre sig fortjent til.

De bliver også hævet ind i en bil fra åben gade eller deres egen seng. De
bliver også fortalt at forældrene ikke ønsker dem tilbage, hvilket de i
modsætning til den østrigske pige kan se, når forældrene står uden for huset
og kigger tavse på, imens at et professionelt firma på deres forældres vegne
tillader nøjagtigt det, som de er blevet advaret imod igennem hele deres
opvækst - ikke at gå med fremmede.

Studer dog dette nærmest uendelige materiale og kom med et indlæg om, hvad
vi kan gøre for at sætte en stopklods i det sugerør - som speciel-, efter-,
og høj-skoler, private fostrehjem og hvad de ellers kalder sig - har stukket
i statskasse. Dvs. i vores lommer. Et sug, som de kan fortsætte med, fordi
at §71-udvalget ikke har de nødvendige beføjelser.

Den østrigske sag er speciel - heldigvis for det. Den amerikanske
"behaviour-modification" industri for teenagere er en million-industri med
en endeløs række af ofre. En industri, som er på fremmarch i Vesteuropa på
grund af manglende forældre engagement.

Skriv dog nogle indlæg om det.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 00:09

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> wrote in message

> [...]
> million-industri med en endeløs række af ofre. En industri, som er
> på fremmarch i Vesteuropa på grund af manglende forældre engagement.

Verden vil bedrages, og troen på at man tager skade af at undvære
skole i 8 år, er nu et bedrag , der bør høre fortiden til.

Når forældre ikke magter deres børn, bør adoptivforældre træde til -
aldrig professionelle

Formodentlig var der en sammensværgelse og plan om pseudoborførelse og
hun sultedes ikke

Behaviorisme bør alle der gider lege med, privatiseret. Skinner og
Watson og Pavlov havde kloge tanker som godhedsindustrien lægger for
had.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 22-09-06 21:27

> [...]
>
> Så vær ikke naiv og gør hende uskyldig og offer
>
> Hun er berømt og rig nu - og er ikke dum.

Igen kommer du på banen for, at forsvare pædofile. Du har også den fikse
idé, at hun havde en bagtanke med, at blive bortførte (hun var 10 år på
gerningstidspunktet!!).
Psykologi har jo aldrig været din stærke side. Hvad tror du 8 år i
fangeskab - indelukket i et kælderrum det meste af tiden, gør ved en person?
Du har hørt om Stockholm syndromet?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 00:14

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> Psykologi har jo aldrig været din stærke side. Hvad tror du 8 år i
> fangeskab - indelukket i et kælderrum det meste af tiden, gør ved en

Voksne har nok været med i at planlægge plottet, for hendes eget
bedste

Hvad får dig til at tro, at hun var indelukket i en kælder???
- pigen er jo notorisk fuld af løgn ved vi nu, og politiet vil ikke
afsløre hende, helt som når pædofile heksejagtes og vidner beskytes
mod
at blive kontrolleret.

JEG VAR DEN STÆRKE siger pigen og det har hun været fra starten og det
vidste forældrer ville ske, de har jo skabt hendes psyke - og nu
karriere.og berømthed

Matriarkatet styrer

Fra : Johnny Andersen

Dato : 23-09-06 11:37

> Voksne har nok været med i at planlægge plottet, for hendes eget bedste

Forklar lige hvordan det kan være til pigens eget bedst, at blive bortført
af en pædofil mand og være berøvet næsten al social kontakt i 8 år.

> Hvad får dig til at tro, at hun var indelukket i en kælder???

Du kan læse?

> - pigen er jo notorisk fuld af løgn ved vi nu, og politiet vil ikke
> afsløre hende, helt som når pædofile heksejagtes og vidner beskytes mod
> at blive kontrolleret.

Og hvordan ved du, at pigen er "notorisk fuld af løge" - fra Ekstra Bladet
og andre "seriøse" aviser?
Igen viser du en total mangel på empati. Når man som hun, har fået sin
barndom total ødelaget af en syg person, kan man med en vis sandsynlighed
forvente, at der er nogle forsvarsmekanismer, som går i gang.

> JEG VAR DEN STÆRKE siger pigen og det har hun været fra starten og det
> vidste forældrer ville ske, de har jo skabt hendes psyke - og nu
> karriere.og berømthed

Igen udstiller du din fuldstændige mangel på viden om basale ting.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 15:51

> Forklar lige hvordan det kan være til pigens eget bedst, at blive
> bortført af en pædofil mand og være berøvet næsten al social kontakt
> i 8 år.

> Du kan læse?

Men vi læser kun EET vidne - et partisk vidne

> [...]
> sin barndom total ødelaget af en syg person, kan man med en vis
> sandsynlighed forvente, at der er nogle forsvarsmekanismer, som går

Empati hos mig er nok helt som dig, men jeg afvejer modstridende
informationer mod hinanden

Hun løj lodret i lang tid om ingen skisportsferie med skurken og meget
andet lignene kommer nu frem hver dag

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-09-06 21:24

> Men vi læser kun EET vidne - et partisk vidne

Hvem ellers? - Du var måske tilstede?

> Empati hos mig er nok helt som dig, men jeg afvejer modstridende
> informationer mod hinanden

Nej Bo, du har ingen empati - slå evt. ordet op.

> Hun løj lodret i lang tid om ingen skisportsferie med skurken og meget
> andet lignene kommer nu frem hver dag

Kan du sige fortrængning (afledt af en syg persons misbrug) og ikke løgn?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-06 00:23

> Hvem ellers? - Du var måske tilstede?

Når hunhar sørget for at eneste andet vidne har gjort selvmord - hun
var helt uden empati - så må vi tænke os til sandsynlige alternativer
til hendes selvmodsigelsesfyldte vidneudsagn.

> Nej Bo, du har ingen empati - slå evt. ordet op.

Det er synonym til indlevelsesevne og medlidenhed og alle har det i
samme grad, men nogen aflyder ikke sentmentalisme
Er kyniske eller sandhedssøgende.

> Kan du sige fortrængning (afledt af en syg persons misbrug) og ikke
> løgn?

Når man ikke gider tale sandt og erkender at man bevidst løj for ikke
at blive misforstået, er man et dårligt vidne.

Bortføreren skulle have haft straf - men ikke dødsstraf. og hun har
gejlet ham op med sex så han verden brast da hun omsider fandt det
fordelagtigt at flygte., da hun var 18

Hun savnede aldrig noget, har vi lov at gætte

Kvinder er gode til smuthuller i loven og har ofte ækel etik.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-09-06 00:42

> Når hunhar sørget for at eneste andet vidne har gjort selvmord - hun var
> helt uden empati - så må vi tænke os til sandsynlige alternativer til
> hendes selvmodsigelsesfyldte vidneudsagn.

Som du ikke har. Din "empati" er farvet af din præference.

> Når man ikke gider tale sandt og erkender at man bevidst løj for ikke at
> blive misforstået, er man et dårligt vidne.

"gider" - Sjovt ord....
Hvis man har været udsat for massiv omsorgssvigt - har alle normale
mennesker en evne til, at fortrænge det....

> Bortføreren skulle have haft straf - men ikke dødsstraf. og hun har gejlet
> ham op med sex så han verden brast da hun omsider fandt det fordelagtigt
> at flygte., da hun var 18

Hvem har idømt ham dødsstraf? - Han var jo åbenbart klar over alvoren af
hans forbrydelse - og tog den nemme udvej. Han var en kyllingen.

> Hun savnede aldrig noget, har vi lov at gætte

Og det ved du? - Eller gætter du igen?

> Kvinder er gode til smuthuller i loven og har ofte ækel etik.

Bevis tak.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-06 01:14

> [...]
>
> Hvem har idømt ham dødsstraf? - Han var jo åbenbart klar over
> alvoren af hans forbrydelse - og tog den nemme udvej. Han var en

Hun var den stærke og kunne tidligt have flygtet men valgte at gøre
ham afhængig af sig, måske det var arrangeret af hendes forældre, der
kendte bortføreren GODT

Hun vidste han ville begå selvmord når hun pludselig skiftede fra
kærlighed til had, så hun havde kun den for kvinder velkendte
fup-empati med ham.Empati er sjældent noget gavnlig Hvorfor være
tankelæser når folk har mund og ord og kan handle og maile

Nu er hun forgrundsfigur for godhedsindustrien og samler penge til
kidnappede og sultende børn - SMART
Og har lige købt megadyr bolig.
Kvinder har social intelligens, som er værre end empati-mangel i visse
tilfælde.
Teknisk intellligens er noget gavnligt. Den sociale er om magtkamp og
empati er redskab til at skabe afhængighed og eje folk, sådan som
godhedsindustrien ejer de dumme danskere og får dem til at forære
fædrelandet til muslimer

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-09-06 22:57

> [...]
>
> Så vær ikke naiv og gør hende uskyldig og offer
>
> Hun er berømt og rig nu - og er ikke dum.
Tag nu for s''''n da og arbejd med fakta - ikke uvederhæftige rygter som
boulevardpressen digter sig frem til.

Hvad politik er der forøvrigt i sagen?

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 00:35

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Tag nu for s''''n da og arbejd med fakta - ikke uvederhæftige rygter
> som boulevardpressen digter sig frem til.
>
> Hvad politik er der forøvrigt i sagen?

Tidligt viklede Natascha sig ind i grove selvmodsigelser og nu ser vi
udstillet hvordan heksejagtr altid er løgn og man kan ikke tro
pigevidner, der påstår sig krænket

Det er stor politisk sag

En Hvidovre særlig døde af to pigers snak om at han måske havde
onaneret på altanosv osv osv osv osv

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-09-06 01:09

> [...]
>
> Tidligt viklede Natascha sig ind i grove selvmodsigelser og nu ser vi
> udstillet hvordan heksejagtr altid er løgn og man kan ikke tro

Du vikler dig da også ind i selvmodsigelser - og du har ikke tilbragt en
stor del af dit liv i en kælder...

> Det er stor politisk sag
>
> En Hvidovre særlig døde af to pigers snak om at han måske havde onaneret
> på altanosv osv osv osv osv

Nu valgte hendes bortfører jo at komme rygterne i forkøbet - Gad vidst
hvorfor?

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 03:48

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Du vikler dig da også ind i selvmodsigelser - og du har ikke
> tilbragt en stor del af dit liv i en kælder...

"Også" - så du erkender altså selvmodsigelser i dit skriv.
Jeg ser intet i mit.
Jeg har forresten ulovligt boet 1990-93 i
Bjelkes Alle 46 KÆLDEREN, for at udlejed
Bjelkes Alle 46 STUEN og derved få råd til at købe den øverste af
husets to ejerlejligheder.
Der var en kældersnegl på mine havregryn nu og da, men det tager man
ikke skade af.
og en psykisk, råstærke, sjælssunde, sporty, flotte Natascha Kampusch
er så helt klart et eksempel på at
HVAD EJ NEDBRYDER, GØR DIG STÆRKERE

> Nu valgte hendes bortfører jo at komme rygterne i forkøbet - Gad
> vidst hvorfor?

I 8 år havde skønheden løjet kærlighed til ham, og pludselig har hun
valgt skilsmissen - typisk kvindeligt. Den perfekte forbrydelse.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-09-06 16:43

> "Også" - så du erkender altså selvmodsigelser i dit skriv.

Er du ved at nå den alder hvor korttidshukommelsen ikke rækker længere end
nuværende indlæg. Ikke engang forrige. Magter du.

Så tror fanden du ikke ser nogen selvomodsigelser i det du siger

Citat: Tidligt viklede Natascha sig ind i grove selvmodsigelser ....

Skrevet af BW ,,, i indlægget jeg svarede på...

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 18:24

> [...]
> længere end nuværende indlæg. Ikke engang forrige. Magter du.
>
> Så tror fanden du ikke ser nogen selvomodsigelser i det du siger

Hvis du øjner selvmodsigelse hos mig så
citer ordret to udsagn fra mig og forklar modsrid

Natascha sagde 1 hun ikke havde været på ferie med bortføreren
2. at hun havde været på ferie med bortføreren

Så den veltalende modne pige har mistet sin troværdighed

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-09-06 20:33

> [...]
> 2. at hun havde været på ferie med bortføreren
>
> Så den veltalende modne pige har mistet sin troværdighed

Eller dårlig rådgivet - det rækker din fantasi ikke til at medse?

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 21:07

> Eller dårlig rådgivet - det rækker din fantasi ikke til at medse?

jA, VI ANER JO IKKE EN SKID OM HVAD SKETE
men at godtage mediernes skamrosning af kvinder som altid uskyldige
er virkelig både dumt og kedeligt

De sidder på en guldgrube

De har fat i den lange ende

De ka tåle det

Ord kan ikke såre

Den man elsker tugter man

Hvad ej nedbryder gør stærkere

- så perfide insinuationer er til deres eget bedste

Hvem kan finde aforisme nedenfor, der ikke kan have været sand om snu
Natascha Kampush?

"Kvindfolkene må råde én dag i ugen, men de skal ikke vide hvilken dag
det er. NORDEN Politikens Ordsprogsleksikon 1994

" Mænd dømmer efter grunde. Kvindens dom er hendes kærlighed.
Hvor hun ikke elsker, har hun allerede dømt. Goethe

" Når en ung kvinde får en højere uddannelse, er der som regel
noget galt med hendes kønsorganer. Nietzsche

" piskAv gamle florentinske noveller, men også av livet kan man
lære: Buona femmina e mala femmina vuol bastone)(både den gode og den
onde kvinde har godt af stokken).Nietzsche

"Siden den franske revolution har kvinders indflydelse AFTAGET
forholdsmæssigt, mens man har øget rettigheder og krav." Nietzsche

Tingenes naturlige orden, den evige kamp mellem kønnene,
tildeler kvinden den højeste rang. Nietzsche

piAGGR Where neither love nor hatred is in the game, a woman's
game is mediocre. Nietzsche

Piegoist Det er forkert at kærligheden skulle være
noget uegoistisk - som Nietzsche hævder, så

pihjern Stupidity in a woman is unfeminine.Dumhed er
ukvindelig Nietzsche

piht Only two things are necessary to keep one's wife happy. One
is to let her think she is having her own way, and the other, to let
her have it Lyndon B. Johnson

piht Vil De forstå mænd? Så studér kvinderne. Jean-Jacques
Rousseau

Piiq "En lille kvinde der render efter sin hævn, vil rende skæbnen
over ende" skriver Nietzsche, "Kvinden er usigelig meget ondere end
manden, også klogere. Godhed hos en kvinde er allerede en form for
udartning" fortsætter Nietzsche i EcceHomo

Piiq I hævn og kærlighed er kvinder mere barbariske end mænd.
Nietzsche

Piiq Kvindens væsen er hengivelse, hvis form er modstand. Søren
Kierkegaard

Piliv Det, som en mand har grublet over et helt år, kuldkaster en
kvinde på en enkelt dag. Demostenes

PiloAlle virkelige kvinner føler seg skamfulle overfor
videnskaben. Den irriterer dem som om den ville kikke dem under
huden, - eller enda verre! Under kjolen eller stasen.Nietzsche

pim Kvinden er lindring for alt som plager manden, ja hun er balsam
for hans sorger. Kinesisk ordsprog

pim Kvinder som elsker vil omslutte deres objekt som en horisont Er
han journalist, vil hun være hans eneste nyhed. Logan
Pearsall Smith

pim To ting vil den ægte mand: fare og leg. Derfor attrår han
kvinder som det farligste legetøj. Nietzsche

pimand "Den sikreste måde at bekæmpe den mandlige sygdom,
selvforagt, er at blive elsket af en begavet kvinde. Nietzsche

Pimm Only he who is man enough, will release the woman in
woman.Nietzsche

Pimut " When a man is in love he endures more than at other
times, he submits to everything. Nietzsche

pimut When a man is in love he endures more than at other times, he
submits to everything. Nietzsche

pinefuld mistrivsel og så mange faremomenter, at man skal holde sig
langt

pipisk "Women wants to be taken and accepted as a possession.
consequently she wants one who takes. Nietzsche

pipisk >Se nu fuldbragtes verden" sådan tænker enhver kvinde, når hun
adlyder af al sin kærlighed.

pipisk Only he who is man enough, will release the woman in woman.
Nietzsche

piq "Kvinden er altid omskiftelig og ustadig."Vergil, old-romersk
skribent

piq "Kvinden, jo mere hun er kvinde, vægrer sig med hænder og
fødder imod "rettigheder" overhovedet, naturtilstanden, den evige krig
mellem kønnene giver hende jo langt den første rang. Har man haft øre
for min definition på kærlighed? Det er den eneste, der er en filosof
værdig. ;

piq `A man is as good as he has to be, and a woman is as bad as
she dares. Elbert Hubbard 1859-1915

Der vor ikke kjærligheten og hatet spiller noen rolle, spiller
kvinnene sin rolle dårlig. Nietzsche

Piq Kvinden vil, jo mere hun er kvinde, værge sig med hænder of
fødder mod "rettigheder" overhovedet - naturtilstanden, den evige krig
mellem kønnene, giver hende jo langt den første rang.

piq Kvinder er aldrig genier; kvinder er et dekorativt køn; de har
aldrig noget at sige, men de siger det så henrivende. De
repræsenterer legemets triumf over sjælen, ganske som vi repræsenterer
sjælens triumf over moralen. Oscar Wilde: Dorian Greys
billede.

piq Kvinder lider nederlag, når de bliver ophidsede og usikre og
taler for meget i nærvær af en mand de elsker.Men forføres bedst ved
underfundig og flegmatisk ømhed. Nietzsche

Piq Kvinderne vil være selvstændige, og derfor begynder de at
forklare mændene om "kvindens væsen" - det er blandt de værste
fremskridt i den almindelige hæsliggørelse af Europa.

Piq Kvinnene lærer å hate i samme grad som de - glemmer å
fortrylle.Nietzsche

piq Manden oplever skæbnen og begriber årsags-sammenhængen, det
eksisterendes logik, efter årsag og virkning. Kvinden
derimod er skæbne, er tid, er selve verdens organiske logik. Nietzsche

Piq Woman loves and hates: she knows no middle course. Publilius
Syrus

piqetik When a man's in love, he at once makes a
pedestal of the Ten Commandents and stands on top of them with his
arms akimbo. When a woman's in love she doesn't care two straws for
Thou Shalt and Thou Shalt Not. Forelskede mænd sætter pigen på en
piedestal af ti bud og rækker armene mod himlen.W. Somerset Maugham

piqetik Når en mand elsker, står han og bryster sig med de ti
bud og hans gode moral. Når en kvinde elsker, bryder hun sig lidet om
Du Skal og Du Skal Ikke W. Somerset Maugham

Piqfem The more womanly a woman is, the more she fights tooth
and nail against rights in general. Nietzsche

piqht Den mandlige del af menneskeheden falder i to grupper.
Sandstrand og klipper. Kvinden er altid havet. Claude Aveline

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-09-06 07:30

Bo Warming skrev:
> [...]

> Tidligt viklede Natascha sig ind i grove selvmodsigelser og nu ser vi
> udstillet hvordan heksejagtr altid er løgn og man kan ikke tro

Apropos grove selvmodsigelser, så tag nu hellere lige og styr din egen
tydeligt latente patriarkalske perkermentalitet her, Bo, for du lyder
sgu' efterhånden NØJAGTIGT som een af disse infame islamiske imamer som
skidefrækt og perfidt forsøger at bortforklare og bagatellisere
muhamedaneres seksuelle krænkelser af danske kvinder med at "pigen selv
lagde op til det" og desuden totalt underkender kvinder og børn nogen
som helst retsstilling i det hele taget...

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-06 09:03

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:4514d3e4$0$84014$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> med at "pigen selv lagde op til det" og desuden totalt underkender
> kvinder og børn nogen som helst retsstilling i det hele taget...

Hvis APJ har færten af en selvmodsigelse, så citer ordret det skrevne
og dernæst det tidligere skrevne og forklar så en intern modsigelse

Det lyder ikke som om tampen brænder for APJ.

Men han har da ret i at jeg ofte er skeptisk vedr kvinders anklager
mod mænd

Mødre lader ofte fædre afstraffe deres børn, under mors kommando, men
så hun ikke får blod på fingrene

En far er netop belvet idømt 6 års fængsel for i desperation at være
kommet til at slå sin spæde søn ihjel,
Fair?
Havde moderen, der kendte sin børneuerfarne kæreste ikke et ansvar ved
at tildele faderen det fulde ansvar når ungen skreg og var umulig og
hun ikke gad, men forlangte ro?

Læs EB idag herom, og også om den handicappede dreng som forældrene
under tvang måtte overlade til statens professionelle børnepassere, så
han druknede, og det var helt klart gjort til en *ulykkesfugl*-dreng
af behandlerne, så politiet gad ikke lede, men forældrene fandt selv
tøjet et synligt sted som ville være fundet, hvis ikke alle var hadske
overfor en besværlig , korsfæstet, udstødt, taberfamilie

Fra : JensenDenmark

Dato : 23-09-06 22:36

> [...]
>
> Så vær ikke naiv og gør hende uskyldig og offer
>
> Hun er berømt og rig nu - og er ikke dum.

http://www.youthtransport.us/?page=1_18

Mvh
JensenDenmark