Så skød Indonesien 3 militante kristne.
Fra : JensenDenmark

Dato : 22-09-06 06:29

Og det var der heller ingen grund til at beklage, hvis de ansvarlige for
bombeangrebet på Bali havde fået samme straf.

Men det er åbentbart kun kristne, som skal bøde med livet i den banan-stat.

Denne dom er en skamplet for de efterladte efter bombeangrebet, som har
måttet se på at de personer, som har dræbt deres kære nærmest er blevet
folkehelte.

Lad os ramme Indonesien på deres ømeste punkt.

1) Stop køb af varer produceret i Indonesien
2) Stop ferierejser til Bali.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Konrad

Dato : 22-09-06 06:39

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse
> Og det var der heller ingen grund til at beklage, hvis de ansvarlige for
> bombeangrebet på Bali havde fået samme straf.
>
> Men det er åbentbart kun kristne, som skal bøde med livet i den
banan-stat.

Hallo? 3 fra Balibomberne står for henrettelse, medens én er blevet benådet,
fordi hans straf blev nedsat med 4 måneder (i forbindelse med
uafhængighedsdagen, hvor strafnedsættelse er tradition) - ingen af de
dødsdømte er blevet benådet.

I øvrigt interessant at ingen har fundet værd at linke til historien, som jo
er fra i går. Havde der været tale muslimer havde det fortalt en hel masse
om islam - hvad siger i til disse katolske terrorister, som dræbte 70 i en
massakre?

> Denne dom er en skamplet for de efterladte efter bombeangrebet,

Hvilken dom? Hvad har et terrorangreb i 2000, begået af katolikker, med
Balibomberne at gøre?

>som har
> måttet se på at de personer, som har dræbt deres kære nærmest er blevet
> folkehelte.

Du må vist uddybe "nærmest".

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 25-09-06 14:00

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> massakre?

> Hvilken dom? Hvad har et terrorangreb i 2000, begået af katolikker, med

Indonesien er en bananstat - ingen tvivl om det. De tre henrettede blev kun
dømt fordi at dommere og tilskuere i retsalen ønskedes at komme derfra i
live.

http://www.theglobeandmail.com/servlet/story/RTGAM.20060922.windoshot0922/BNStory/International/?query=religion

En større menneskemængde kastede sten på retsbygningen - en tumult, som
først ophørte da det blev bekendtgjort at de var dømt til døden.

Samtidig er landet kendt for sit ustabile regime. For at en ung kvinde var i
selskab med en søn af en minister, blev hun trukket tilside og blev udsat
for pengeafpresning. http://en.wikipedia.org/wiki/Michelle_Leslie Hun måtte
ty til afgudsdyrkelse for at undgå at blive voldtaget.

Samtidig må det undre at en mand, som er ansvarlig for ca. 200 menneskers
død får 30 måneder, mens en kvinde får 20 år for at smugle stoffer _ind_ i
Indonesien, imens at samtlige smuglere normalt smugler den anden vej.
http://en.wikipedia.org/wiki/Schapelle_Corby Hvis de ikke kan se at hun er
blevet brugt for at aflede opmærksomheden har større transporter samme dag i
lufthavnen, så ved jeg det ikke. P.T. arbejder australierne på at gøre
videoovervågningen, som viser at stoffet er plantet skarpere, men ellers har
retten gjort alt for at forhindre DNA tests af poserne, så man kan se, hvem
der har været i bisiddelse af stofferne idet at man har beordret
bevismaterialerne brændt, så man ikke kan se at der er tale om et cover-up.

Det er kun kristne, som bliver retsforfulgt ordentligt i indonesien. Det
eneste vi kan gøre er at holde os væk og undgå at købe deres varer, selvom
at de trods den lave pris er kendt for at opretholde et godt arbejdsmiljø,
hvilket har fået store firmaer til at placere deres produktion derude.

P.S De er også nogle amatører, når det drejer sig om at henrette folk.
Bemærk denne foto serie. En af de dømte er blevet skudt i håndledet, selvom
at de havde gjort deres til at soldaterne kunne ramme.
http://www.ogrish.com/archives/execution_in_indonesia_May_25_2005.html

Jeg håber at de 3 kristne ofre fik en hurtig død.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."