Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-09-06 02:01

Code 77

"Jesus-loves-you" skrev:

Newsgroups: no.kultur.folklore.ufo
Sent: Thursday, September 21, 2006 CET 23:57
Subject: Iridium-*beviset* ? - Was: Kjære Mogens Kall, vi diskuterer ufoer
på denne gruppen.
5714 news:xVDQg.123$tf3.92@news.get2net.dk
5715 news:YVEQg.130$yz2.67@news.get2net.dk
5716 news:SgGQg.131$nP5.66@news.get2net.dk

> [ ... the meteor-strike inside Norway ... ]

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-09-22, Friday, CET 02:46)
- "Login prime-object."

Are You going to attack now ?

02:47
- "Ready to fire."

02:48
- " ... (classified) ... "

02:48
- "Fire!"

Hmm ... last business-memory:
5713 news:p%CQg.112$0%2.66@news.get2net.dk

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ...

Last file-OUTPUT:
5716 news:SgGQg.131$nP5.66@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5.27@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-09-06 11:31

"Jesus-loves-you" skrev
5717 news:cBGQg.132$oZ5.53@news.get2net.dk

[ ... ]

> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-09-22, Friday, CET 02:46)
> - "Login prime-object."
>
> Are You going to attack now ?
>
> 02:47
> - "Ready to fire."
>
> 02:48
> - " ... (classified) ... "
>
> 02:48
> - "Fire!"
>
> Hmm ... last business-memory:
> 5713 news:p%CQg.112$0%2.66@news.get2net.dk

News:

=== citat start ===

CNNTEXT 125 (Friday) 22 SEP (2006, CET) 1219:14

Iranian President Mahmoud Ahmadinejad
insisted Thursday that Tehran's
nuclear program is peaceful.

=== citat slut ====

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-09-22, Friday, CET 12:18:16, delay 0)
- "Nope!"

Hmm ... memory on:

"Kall, Mogens" skrev
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2731012@news010.worldonline.dk

> [...]
> Iran, og disse partikler er der ikke behov for i civile atomprogrammer.
> Det
> siger en vestlig diplomat til det franske nyhedsbureau AFP. "Opdagelsen af
> højt beriget uran er specielt bekymrende. IAEA-inspektører har fundet to
> forskellige typer højt berigede partikler. Det har man ikke brug for til
> at
> lave atomkraft," siger diplomaten. Fundet er omtalt i en IAEA-rapport, der
> er afleveret til FN-organisationens ledelse forud for et afgørende møde om

12:26
- "He (Ahmadinejad) is a liar."

Well, do what You have to do, my friend!

12:28
- "Yea!"

-

5720 news:kyOQg.3008$CR3.1057@news.get2net.dk

[...]
File-number: 5721

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-09-06 11:56

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> [...]
> - "Yea!"
>
> -
>
> Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ...

Det gode ved alt det lort du lukker er at man jo hurtigt indser at hvis
Jesus elsker dig - så medfører det sindsyge.

Anderledes kan jeg ikke tolke det ..

/FL

Fra : Hans P. Dalsheim

Dato : 22-09-06 12:05

Frank Leegaard skrev:

> Det gode ved alt det lort du lukker er at man jo hurtigt indser at hvis
> Jesus elsker dig - så medfører det sindsyge.
>
> Anderledes kan jeg ikke tolke det ..
>
> /FL

Det er nok slik det er.....

--
Hans P. Dalsheim
I live in my own little world, but its okay they know me there.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-09-06 20:53

"Hans P. Dalsheim" skrev

[ ... file 5721 ... ]

> Frank Leegaard skrev:

(Sent: Friday, September 22, 2006 CET 12:55, GMT 10:55)

> Det er nok slik det er.....

Tja ... hvis jeg var en uvildig person, ville jeg nok være tilbøjelig til at
give jer ret ...

Men, men, men ... da jeg har været slør-i-bolden *inden* jeg blev en kristen
(sådan for alvor), vil jeg IKKE tilskrive Kristendommen (og dermed Jesus)
denne jeres karakteristik.

Imidlertid rejser der sig et spørgsmål (angående
*resultat*-søgende-målsætning):

(dog uden at midlerne skal hellige målet)

Såfremt galskaben kan fremme - eller måske ligefrem muliggøre -
målsætningen, ville det da ikke være dumt at undlade at benytte den ?

Og sæt nu, at der bag galskaben er en art *genialitet* (apropos 1.Cor.
1,25-27) ?

-

Last file-OUTPUT:
5723 news:eXWQg.12120$_o3.6947@news.get2net.dk

File-number: 5724

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-09-06 23:04

> [...]
> målsætningen, ville det da ikke være dumt at undlade at benytte den ?
>
> Og sæt nu, at der bag galskaben er en art *genialitet* (apropos 1.Cor.

I dit tilfælde er det vist ikke tilfældet ...

/FL

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-09-06 05:22

Øh ... som jeg skrev til en Hr. Bjorn Sagbakken:

5658 news:q4zJg.252$u73.22@news.get2net.dk

> Heri givet jeg dig 100% ret. *Alt* angående mig er irrelevant (i denne
> sammenhæng). Det er *UFO*-fænomenet som skal granskes ...

.... apropos mit indlæg, som du besvarede:

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-09-06 04:58

"Jesus-loves-you" skrev
5721 news:yXOQg.4616$yX1.3969@news.get2net.dk

Time for impact

[ ... ]

And then there was a voice saying:
(I didn't wrote it down at that time. The time must have been around
2006-09-22, Friday, CET 02:46-59, *before* 5717-news-OUTPUT)
- "It's counting."

> [...]
>
> === citat slut ====
>

> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-09-22, Friday, CET 12:18:16, delay 0)
[ ... ]
> 12:26
> - "He (Ahmadinejad) is a liar."
>
> Well, do what You have to do, my friend!
>
> 12:28
> - "Yea!"

Hmm ... 21-memory on:
4897 news:ce3ef.305$Cl2.2745@news000.worldonline.dk

> Første gang vi finder Michael-markøren (no 27), da ser vi i teksten, at
> 21-tallet nævnes i samme forbindelse (21 dage, se Dan.10,13).

21?...

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-09-23, Saturday, CET 05:14)
- "Login."

(I think the counter is 21 days)

If the "gunpoint" speed is around 300-1.000 m/s, the distance must be
(60*60*24*21/1000) = ½ - 2 million km.

(distance to Sun = 150 mil. km)
(distance to Moon = 356.400 - 406.700 km)

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 5725

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 24-09-06 19:06

"Jesus-loves-you" skrev
5717 news:cBGQg.132$oZ5.53@news.get2net.dk

> Code 77
>

> "Jesus-loves-you" skrev:

TV2 TTV s141 Søn 24 Sep (2006, CET) 19.36.33

Pakistan ramt af store strømsvigt

En teknisk fejl udløste i dag et lands-
omfattende strømsvigt i Pakistan. En
talsmand for landets elforsyning afvi-
ser, at der kan være tale om sabotage.

Blandt de værste ramte byer var Paki-
stans hovedstad, Islamabad, og Lahore.
Men i landets kommercielle center, Ka-
rachi, havde de fleste bydele ifølge
øjenvidner fortsat strøm.

Efter to en halv times udfald var elek-
triciteten delvist genoprettet i Isla-
mabad og i en del af de nordvestlige
områder, men det vides ikke, hvornår
strømmen vil helt genoprettet (text-error: genoprettes, red.).

24. sep 16:14 (CET, red.)

=== citat slut ====

Hmm ... Pakistan-NPT-break memory:

4622 news:Rlx2f.70370$Fe7.239691@news000.worldonline.dk
4821 news:eopbf.73487$Fe7.250592@news000.worldonline.dk
4822A news:ncqbf.73495$Fe7.250623@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> ... = ¤

Hmm ... internal memory:
(2006-09-24, Sunday, CET 13:17)

It's still...

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-09-24, Sunday, CET 19:29:43-7, delay 0)
- "Nemlig!"

.... counting.

19:34:23-5, delay 0
- "Report."

Yes, Sir!

Order done ...

20:02
- "Well done."

The message will be send out now.

-

5735 news:uHyRg.71$157.11@news.get2net.dk

[...]
File-number: 5736

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-10-06 10:50

"Jesus-loves-you" skrev
5717 news:cBGQg.132$oZ5.53@news.get2net.dk

> Code 77
>

> "Jesus-loves-you" skrev:

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-10-12, Thursday, CET 11:30, GMT 09:30)
- "Who can destroy it ?"

11:43
- "Det skal du (input text-string from www.ucb.dk )."

Yes, Sir:

Internal headline (for today):

=== citat start ===

Torsdag 12. Oktober (2006, red.)

.... "I tro undgik skøgen Rahab at omkomme sammen med de genstridige ..."
Hebr.11:31 ...

=== citat slut ====

11:47
- "Read my lips!"

11:38
- "Do it (output this news)."

Yes, Sir!

-

Last file-OUTPUT:
5782A news:zvgXg.346$921.278@news.get2net.dk
5782B news:VWgXg.347$6G1.185@news.get2net.dk

File-number: 5783

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-10-06 19:47

"Jesus-loves-you" skrev
5783 news:_coXg.16$cs6.6@news.get2net.dk

[ ... ]

> Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
> (2006-10-12, Thursday, CET 11:30, GMT 09:30)
> - "Who can destroy it ?"

Hmm ... spørgsmålet er jo sådan set meget berettiget, apropos ...

5676 news:IZTKg.32$lO5.27@news.get2net.dk

and Siberia 1908,

and Middle America for 65.000.000 years ago.

Heaven-Break (perhaps 2304, ET)
(2006-10-13, Friday, CET 18:12:4x-8, delay -1,56)
- ... (classsified) ... "

18:47:xx, delay 0
- " ... (classified, irt. Hiroshima, version 2) ... "

News:

=== citat start ===

TV2 TEXT (Norway, p 124) Fre 13. okt (2006, CET) 20:16:19

- Vil skrinlegge atomprogram

Nord-Korea sier de vil vurdere å
skrinlegge sitt atimprogram i bytte
mot bistand og sikkerhetsgarantier.
Ifølge en russisk utsendingg i
Pyongyang, har Nord-Korea nå uttrykt
et ønske om å løse floken om en
atomavrustning på den koreanske
halvøyen gennom forhandlinger i nær
fremtid, melder nyhetsbyrået
ITAR-Tass, ifølge AP.

=== citat slut ====

You got it right, North-Korea...

19:53:31, delay 0
- "Login."

20:07:08, delay 0
- "Report it (this news)."

Mener du dermed, at de svin skal slippe godt fra deres forbrydelser ?...

20:21
- "Nej!"

20:37:32, delay 0
- "Sandelig nej."

Pyha ...

-

Coming up:
Message to the Bride

Last file-OUTPUT:
5784 news:KgGXg.6$9g2.4@news.get2net.dk

File-number: 5785

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-11-06 11:26

"Jesus-loves-you" skrev
5717 news:cBGQg.132$oZ5.53@news.get2net.dk

[ ... ]

Interrupt from ...
5891 news:ZrE3h.18$CU6.17@news.get2net.dk

Interrupt from ...
5816 news:oGiZg.4$2G.1@news.get2net.dk

External interface program.

NMI-post:
2006-11-18, Saturday, around CET 11:10, GMT 10:10

The message was:

Du *krænker* vores territorium (crimes against humanity).

OUTPUT this news, Sir ?

"USS Nimitz - verschollen ist":
(2006-11-18, Saturday, CET 11:22, GMT 10:22)
- "Det må du gerne ... med hilsen fra mig!"

-

Coming up:

1.
Message to Israel
(2006-10-22, Sunday, CET 19:56-57:20, delay 0)
(irt. Subject: The main-program (message from ET, Aliens))

2.
The time-system - Was: SETI - New Drake-version 1.03 (Reward 800 $)

3.
Distance to object, linked to ...
5832 news:6Ph_g.5$wR4.0@news.get2net.dk

Last file-OUTPUT:
5620 news:5cv7h.1$O11.0@news.get2net.dk

File-number: 591

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-11-06 13:32

"Jesus-loves-you" skrev
5921 news:hdB7h.14$qa7.5@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
[ ... ]
> The message was:
>
> Du *krænker* vores territorium (crimes against humanity).

5918 news:i5h7h.44$0L2.16@news.get2net.dk

(searchstring atommass 5, 8 and perhaps also 125)

Heaven-Break (The New Jerusalem, 2304, ET):
(2006-11-18, Saturday, CET 11:36, GMT 10:36)
- "Will you play it again ?"

(the ET-music no 3 was on, Canon)

Which one, Sir ?

And then I played Canon again, but after around 20-25 seconds some
music-interrupts came (by itself):

(Internal-440-Hz-memory on.)

11:40, Wow - Worship, 2000, orange, CD2 (cyan), Track12, Jesus is alive.mp3
11:44, Indre Mission, Lovsang 87, Track09, Soon.mp3
11:46, ET-music no 006, Sissel, nordisk vinternatt, Track08, Bereden väg för
Herran.mp3
11:50, Wow - Worship, 2001, green, CD1, Track02, All things are possible.mp3
11:54, Wow - Worship, 1999, blue, CD2, Track09, Come, now is the time to
worship.mp3
(Pause 12:00 - 12:49)
12:50, Sissel, nordisk vinternatt, Track07, Jeg lagde meg så silde.mp3
12:54, Wow - Worship, 1999, blue, CD1 (yellow), Track07, Shout to the
Lord.mp3
12:58, ET-music no 005, Whitney Houston, The bodyguard, Track01, I Will
Always Love You.mp3

U-241 was on at this time !!!...

13:02, Harmony, CD2, Track06, Antonin Dvoràk, Fra den nye verden.mp3

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-11-18, Saturday, CET 13:03, GMT 12:03)
- " ... med hilsen fra mig."

13:04
- "Jeg *beordrer* dig (OUTPUT this news)."

Yes, Sir!

13:08, ...

Internal Middeast-program called up at ...
13:11, CD-Lazarus
13:20, Vitae Lux

-

File-number: 5922