Europa bør konvertere til Islam
Fra : Martin Johansen

Dato : 21-09-06 21:16

De spændinger, vi ser i verden i dag, mellem de vestlige kulturer og de
muslimske kulturer, finder ingenlunde sin løsning ved den nuværende
løbebanes sorte hul af vestlig sikkerheds-paranoia og muslimsk had.

Koranen er en menneskeven, bliver den blot tolket korrekt. F.eks står
der, man får 72 jomfuer, hvis man dør som muslim martyr helligkriger.
Men der står også, man ikke må slå ihjel, ihvertfald ikke ret-troende
muslimer.

Hvis den vestlige verden konverterede til Islam, ville der ikke længere
være nogen kilde til had. Det ville så-at-sige være mod Koranens bud, at
slå folk ihjel.

Flerkoneri er ikke haram i Islam. Én mand må højst have fire Koner, og
det er OK at købe koner, for f.eks. køer. I den vestlige verden er
flerkoneri omspundet af tabu og stive normer.

"Allah elsker ikke den, der angriber." - Koranen

Fra : @

Dato : 21-09-06 21:39

On 21 Sep 2006 20:16:24 GMT, Martin Johansen <m@j.invalid> wrote:

>Koranen er en menneskeven, bliver den blot tolket korrekt.

det må du slet ikke

>Hvis den vestlige verden konverterede til Islam, ville der ikke længere
>være nogen kilde til had. Det ville så-at-sige være mod Koranens bud, at
>slå folk ihjel.

det skider muhamedanerne altså højt og flot på,
i Irak går det endog rigtig godt med muhamedanere som dræber
muhamedanere

>Flerkoneri er ikke haram i Islam. Én mand må højst have fire Koner, og
>det er OK at købe koner, for f.eks. køer. I den vestlige verden er
>flerkoneri omspundet af tabu og stive normer.

hvem fanden kunne tænke sig fire svigermødre!!!!!!

een er alt rigeligt

>"Allah elsker ikke den, der angriber." - Koranen

ikke godt for Muhammed

han startede 87 krige

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-09-06 09:10

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> ikke godt for Muhammed
>
> han startede 87 krige

Det var flot klaret på 10 år, - sætter du bare ottetaller for næsten alting
som har med islam at gøre

Iflg kilderne var Muhammed med i 19 til 29 kampagner/krige, efter hvem man
læser.

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-09-06 09:11

Fra : Frandsen

Dato : 22-09-06 09:38

"Martin Johansen" <m@j.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> der, man får 72 jomfuer, hvis man dør som muslim martyr helligkriger.
> Men der står også, man ikke må slå ihjel, ihvertfald ikke ret-troende

Og alligevel slår muslimer også muslimer ihjel.

> Hvis den vestlige verden konverterede til Islam, ville der ikke længere
> være nogen kilde til had. Det ville så-at-sige være mod Koranens bud, at
> slå folk ihjel.

Og hvis den "østlige" verden konverterede til kristendom, ville der ikke
længere være nogen kilde til had, eller endnu bedre - hele verdenen skulle
"konvertere" til ateisme.

> [...]
> flerkoneri omspundet af tabu og stive normer.
>
> "Allah elsker ikke den, der angriber." - Koranen

Og hvad siger Sharia og Hadith(?). Jeg tror ikke, at man kan have islam ved
koranen alene!

Fra : minkonto@gmail.com

Dato : 22-09-06 13:37

Har du nogen sinde læst biblen? Religion løser ingen problemer...

Fra : Spang

Dato : 23-09-06 22:10

> "Allah elsker ikke den, der angriber." - Koranen

....men den der forsvarer...

Og det er de mere eller mindre ensporede, hjerneløse
imamer der sætter den grænse for de uoplyste horder
af analfabeter, der lytter til deres prædiken som du
læser din avis, NG og ser TV.

Fanme uhyggeligt du !

Spang

Fra : David Jensen

Dato : 26-09-06 07:36

Kære naive Martin Johansen

Som man siger i UK:

"There is one born every minute"

Fra : Hr Petersen

Dato : 27-09-06 11:55

Manden har jo ret - bare følg dem... Islam vil så
virkeligt betyde fred.

Og nu kan du som en af den fredelige religions følgere
blive begravet i ubesmittet jord !

Føj for et ulækkert racistisk og intolerrant synspunkt,
tænk ikke at ville smide sine rådne lig ned i jord hvor
der har ligget danskere. Fy for satan.

Men at pløje danske fisser op i forbindelse med
voldtægter, det kan man åbenbart godt.