'Jøder og indvandring: dilemmaen'
Fra : Michael Laudahn

Dato : 21-09-06 14:21

Dem der kan fransk, skulle læse dette indlæg på fr.soc.politique
under adressen

http://groups.google.ch/group/fr.soc.politique/msg/f68e51c1789f0f37?hl=de&
..

--

Anglo-saxon limitations to free speech:

'... things like child pornography, false statements that result in
demonstrable harm (defamation), the exposure of national security
information, commercial fraud, and the proverbial shouting of "Fire!"
in a crowded theater' - nothing else.

http://www.weeklystandard.com/Content/Public/Articles/000/000/012/055sbhvq.asp

Fra : Konrad

Dato : 21-09-06 14:22

"Michael Laudahn" <zhoerl8050@yahoo.com.ar> skrev i en meddelelse

Dem der kan fransk, skulle læse dette indlæg på fr.soc.politique
under adressen

http://groups.google.ch/group/fr.soc.politique/msg/f68e51c1789f0f37?hl=de&
..
---
Du er den eneste jeg har set som gider at ranke sine egne indlæg på
google...

Fra : HR

Dato : 21-09-06 14:27

"Michael Laudahn" <zhoerl8050@yahoo.com.ar> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

> demonstrable harm (defamation), the exposure of national security
> information, commercial fraud, and the proverbial shouting of "Fire!"

Detta är news och ingen jävla blog.
Kan du inte dra åt helvete?

Fra : GB

Dato : 21-09-06 15:04

HR <HR@HR.HR> wrote in news:45129334$1@news.henrynet.se:

> Detta är news och ingen jävla blog.
> Kan du inte dra åt helvete?

Der er nok én, som er bitter over, at sosserne inte er ved magten i Swærje
mere. Hehe...

GB

Fra : HR

Dato : 21-09-06 15:47

GB <nospam@nospam.invalid> schrieb im Newsbeitrag
<Xns9845A374B8631Youremail@130.227.3.84>:

> Der er nok én, som er bitter over, at sosserne inte er ved magten i Swærje
> mere. Hehe...

Jag är bitter över fascistregeringens politik som gör att min inkomst
sjunker med 640 kr.

http://illvilja.org/fredrik_adolf_reinfeldt-sveriges_stadsminister.mpg

Fra : Sten Schou

Dato : 21-09-06 17:16

"HR" <HR@HR.HR> skrev i en meddelelse news:4512a5dc$1@news.henrynet.se...

> Jag är bitter över fascistregeringens politik som gör att min inkomst
> sjunker med 640 kr.
>
> http://illvilja.org/fredrik_adolf_reinfeldt-sveriges_stadsminister.mpg

Så kan du være glad for, at i nu er kommet af med fascistregeringen. Persson
er draget hjem til sin 12.500.000 kr villa.

Hilsen Sten

Fra : Konrad

Dato : 21-09-06 17:18

> [...]
Swærje

> Jag är bitter över fascistregeringens politik som gör att min inkomst

Så vær glad for SEK vil stige kurs

Fra : Michael Laudahn

Dato : 21-09-06 14:28

Konrad schrieb:

> Du er den eneste jeg har set som gider at ranke sine egne indlæg på
> google...

Hvad behager ?!?

Jeg har aldrig bekymret mig om dette system.

Går du måske ud fra din egen holdning?

Fra : Konrad

Dato : 21-09-06 14:32

Konrad schrieb:

> [...]
> google...

Hvad behager ?!?

Jeg har aldrig bekymret mig om dette system.

Muligvis. Det at dine indlæg er de eneste rankede jeg har set, får mig til
at tro, at du selv gør det Men lad det nu ligge...Det var bare en smart
bemærkning - ikke kritik.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 21-09-06 14:30

HR schrieb:

> Detta är news och ingen jävla blog.
> Kan du inte dra åt helvete?

Om du vill gå först så kan vi snacka om detta.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 21-09-06 14:40

Konrad schrieb:

> Muligvis. Det at dine indlæg er de eneste rankede jeg har set, får mig til
> at tro, at du selv gør det Men lad det nu ligge...Det var bare en smart
> bemærkning - ikke kritik.

Nej, endnu ikke. Jeg ser nemlig selv at andre hele tiden drejer på
dette system, specielt når det gælder mine indlæg (?). Men mit
indtryk var altid at det var modstandere, der forsøger at få mine
indlæg ned i kælderen. Ja men lad dem bare gøre det, det er min
ytringsfrihed ikke afhængig af.

Fra : Konrad

Dato : 21-09-06 14:41

Konrad schrieb:

> [...]

indtryk var altid at det var modstandere, der forsøger at få mine
indlæg ned i kælderen. Ja men lad dem bare gøre det, det er min
-------
Nej, og det sidste du skal gøre er da ikke at lade dig kyse af "smarte"
oneliners. I øvrigt er jeg imponeret af dine sprogfærdigheder.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-09-06 14:45

On Thu, 21 Sep 2006 15:41:27 +0200, Konrad skrev:

> [...]
> ytringsfrihed ikke afhængig af.
> -------
> Nej, og det sidste du skal gøre er da ikke at lade dig kyse af "smarte"

Du synes, at han skal lade sig kyse af smarte oneliners, eller
var det en fejlnegation af 'sidste'?

> I øvrigt er jeg imponeret af dine sprogfærdigheder.

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Croc®

Dato : 24-09-06 16:14

On Sun, 24 Sep 2006 15:45:10 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Du synes, at han skal lade sig kyse af smarte oneliners, eller
>var det en fejlnegation af 'sidste'?

Han ville vel prøve den omvendte ordstilling der er så udbredt.

Regards Croc®

Navigare necesse est, vivere non est necesse

Fra : Pjensen73

Dato : 21-09-06 15:41

Michael Laudahn kom med denne ide:
> Dem der kan fransk, skulle læse dette indlæg på fr.soc.politique
> under adressen
>
> http://groups.google.ch/group/fr.soc.politique/msg/f68e51c1789f0f37?hl=de&
> .

Og os der ikke kan fransk, kan så lade være med at læse dette indlæg.
Det kan være at Michael Laudahn vil oversætte?

Fra : GB

Dato : 21-09-06 21:32

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> Det kan være at Michael Laudahn vil oversætte?

Selvfølgelig vil han det!

Kom så, Michael, en fransk - dansk oversættelse.
Jeg er ikke i tvivl om, at du kan! Don't give the assholes the
satisfaction!

GB

Fra : Michael Laudahn

Dato : 22-09-06 12:50

Pjensen73 schrieb:

> Og os der ikke kan fransk, kan så lade være med at læse dette indlæg.
> Det kan være at Michael Laudahn vil oversætte?

Tak for blomstrene. .)

Jeg skal prøve. Men giv mig nogle dage, for jeg skal samtidigt lave
det for de andre sprogområders NGer hvor jeg deltager.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 22-09-06 19:58

PS

Den tyske og engelske version er der, se

http://groups.google.de/group/de.soc.politik.misc/msg/478b316a338b0df8

og

http://groups.google.de/group/uk.politics.misc/msg/6d0100b465486248 .

Den danske kommer nok imorgen.